Woehoe Tulipaa! Gefeliciteerd met Lotte! (leuk naam! Mijn eerste dochter heet Charlotte;-D, we twijfelde tussen de twee namen)
Naar dat je zoveel bloed bent verloren. Gelukkig heb je een leuke kraamhulp. Je lekker laten verwennen. Ook fijn dat de borstvoeding goed op gang is gekomen.
Hier gaat alles goed, morgen komt de kraamhulp voor de laatste keer en mijn vriend moet morgen ook weer werken. Vanaf donderdag moet ik het alleen gaan doen met mijn meiden. Maar ik heb er alle vertrouwen in. Ik ben vanaf zondag overgestapt op het kolven omdat m'n dochter een ware piranha scheen te zijn, ze beet mn tepels stuk, omdat ze haar tong tegen haar gehemelte bleef plakken en dus niet goed aanhapte. Dus nu aan het kolven en het bevalt me best. Dus ik denk dat ik daar maar mee door blijf gaan. Ik huur nu een kolf uit het ziekenhuis, ik ben me nu aan het orienteren of het niet beter is er zelf een aan te schaffen. Vergoed de verzekering dat gedeeltelijk? (Ik zit bij menzis extra verz 2) Misschien dat iemand daar meer ervaring mee heeft?
We waren vanmorgen aangenaamd verrast, want onze dochter heeft van 1 uur snachts tot bijna 7 uur smorgens geslapen. Ze vraagt in de avond om extra voeding, zodat ze wat langer door kan halen. Best wel snel al. Kijken wat ze straks gaat doen.
@Veraa, dat klinkt inderdaad erg interessant. Goed om me er eens in te gaan verdiepen.