Uitgerekend eind mei/begin juni

Wat fijn dat iedereen bevallen is van gezonde kindjes!
Wij beginnen hier ook een beetje onze draai te vinden. Lotte is heel tevreden, drinkt en slaapt goed en was vandaag op dag 4 al flink aangekomen. Gelukkig maar, want het wekken voor een voeding was vannacht niet zo’n succes... Ze vertikte het om te gaan eten haha. Ik heb nog steeds bedrust maar mocht vandaag wel zelf douchen, kleertjes voor madame kiezen en s middags Lotte verschonen aan de commode. Misschien dat ik morgen even beneden mag lunchen ?? Fijn dat er vooruitgang in zit nu! Gelukkig na die eerste nacht thuis ook geen grote nabloedingen meer gehad. Morgen komen ze voor de hielprik, ook weer zo’n mijlpaal!

Hebben jullie trouwens de weersvoorspellingen gezien? Dat belooft wat voor volgende week ??

Oh positief Tulipa! Fijn dat je alweer wat meer mag doen maar geef ook wel echt toe aan die bedrust hoor, des te sneller zul je herstellen.
Goed ook dat Lotte alweer lekker is aangekomen op dag 4 al! Dat gaat de goede kant op.
Het weer omg! Dat wordt wel even buffelen met die kleintjes... Ik denk dat ik binnenblijf met Aaron en hem lekker in zn luier leg of in een rompertje alleen. En evt extra aanleggen voor wat extra vocht. Ik hou echt van lekker weer maar met een baby... Oei!
@Annemieke, wat een opluchting!! Fijn dat het is hersteld!
@Zwanger yes, niet echt een ritueel. Probeer wel tussen 22-23u de laatste voeding te doen. Soms slaapt ie in aan de borst, soms in bedje nadat ie eerst een half uur/drie kwartier heeft gespookt ?.

Eeeeeehh ik heb de voorspelling nog niet gezien maar het wordt snikheet dus? Oei ? ben benieuwd. In de luier binnen dan maar inderdaad!
Fijn tulipaa dag het beter gaat!

@annemieke, thijmen is nu 6 weken en 4 dagen :) we gaan begin jullie weer wegen bij t comsultatiebureau, ben heel benieuwd.
tja het weer. Thijmen heeft er echt veel last van, zo sneu. Gelukkig waait het hier altijd dus ik denk dat we een schaduwplekje opzoeken en ik t badje opblaas. En verder veel binnen.

Pff ja het schijnt bloedheet te worden van de week. Ik dacht er ook al aan om alleen een luier met een romper aan te doen. Wij hebben vandaag ons mannetje laten wegen bij het consultatiebureau en hij is nu 5 kilo met zijn 16 dagen. Navelstreng zit er nog steeds aan en waarschijnlijk wat wildgroei dus volgende week weer even terug en dan aanstippen. 
Zelf weer aardig op de been. Alweer een week zonder kraamhulp en aankomende week moet ik het zelf doen want dan gaat mijn vriend weer werken. Ben wel benieuwd hoe dat gaat aangezien ik nog niet teveel mag vanwege de keizersnee. Wel alweer een flink stuk gelopen. 
Annemieke wat fijn dat het hersteld is en er dus geen zorgen zijn.
Zwangeryes wij geven de laatste fles rond half 11 of 11 uur en dan bakenen we zijn armpjes in en leggen we hem in zijn ledikant. We hebben zo'n lampje op batterij die we in zijn bedje aanzetten en dan gaat hij eigenlijk altijd wel zelf slapen. 
Tulipa inderdaad je tijd nemen! 

Oooh jippie lekker dat je alweer zo aan het wandelen bent! Mag en kan je nu de baby tillen? Want dan komt het vast allemaal goed. Het huishouden hoeft nog niet, verzorging is het meest belangrijke! Wauw al 5 kilo! Ik moet maandag naar het consultatiebureau, ben benieuwd! Wel vervelend die navelstreng, lijkt me niet zo makkelijk. Stinkt het nog of is dat inmiddels wel gestopt?
Hier gisteren (en vandaag misschien :p) de eerste echte regeldag gehad. Eli is nu 3,5 weken en man m'n tepels ?. Niet zo erg als het schuurpapier wat ik hier al las maar dit is ook niet heel fijn zeg. Hopelijk stemt de productie zich snel af!
Ah jij hebt wel een ritueeltje dan met dat lampje. Ik ben echt nog op zoek naar iets om lekker te slapen waardoor ik er niet per see uit moet (bijvoorbeeld om de speen terug te stoppen of om hem even te laten drinken (als hij ouder is uiteraard, nu mag hij gewoon drinken)) dat hij zelf in slaap kan vallen. Maar dat is echt nog zoeken. Dacht al aan een knuffel maar daar lijkt hij wel erg jong voor ?. 

Zwangeryes ik mag Sven tillen, ook al is hij zo zwaar, dus kan voor hem zorgen en gelukkig veel hulp van familie en vrienden. Navelstreng is er toevallig na mijn vorige berichtje afgevallen. Het stonk niet gelukkig. Maar helaas dus wel wildgroei. Ik vind het wel leuk en handig zo'n inloopspreekuur bij het consultatiebureau?  
Haha ja eigenlijk wel een ritueel ja. Speen doe ik s nachts ook niet, want als hij hem laat vallen, kan ik weer naar die kamer en knuffel vind ik ook te vroeg als ik er geen zicht op heb. Mogen wij door zijn ingebakerde armen ook niet. Maar slaapt ze wel al goed? Die tepels vanwege de borstvoeding lijkt me maar niets. Succes er allemaal mee?

Afgelopen maandag werd ik ingeleid maar tijdens het vliezen breken kwam de vk erachter dat zijn handje op zijn hoofd lag. Voor de uitgang dus, na pogingen het handje de baarmoeder terug te duwen (en dat deed onwijs veel pijn) is er om 23.30 uur besloten een keizersnede te doen. 18-6 is onze Jop geboren.. Borstvoeding gaat goed en een heel tevreden mannetje. Nu zelf nog opknappen 

Terug
Bovenaan