Uitgerekend eind mei/begin juni

Gefeliciteerd broodje hagelslag! 
Veel keizersnedes hier zeg! 
Hier met Dex sinds deze week wat ‘problemen’.. Hij wil graag drinken, neemt een paar flinke slokken en krijst dan alles bij elkaar.. Krampen dachten we, maar lijkt het niet te zijn.. hij zoekt dan weer de fles, neemt een paar slokken om vervolgens weer alles bij elkaar te krijsen. Na x aantal minuten drinkt hij de fles rustig leeg. Nu gebeurde dit vandaag weer, de fles laten staan en na 20/30 min opnieuw geprobeerd.. melk was ondertussen koud, maar zonder ook maar n traan ging deze erin.. voor maandag een afspraak gemaakt bij de dokter.. lijkt een link te zijn tussen warme melk en het schreeuwen.. heb er vandaag zelf om moeten huilen, gaat door merg en been.. 
nu las ik iets over spruw en dat warme melk de pijn zou verergeren.. ‘hoop’ dat het zo simpel is en we maandag dus de oplossing krijgen.. straks maar koude melk aanbieden, kijken of dat weer zonder huilen gaat.. zucht, zoo zielig en zoo k*t dat je niet kunt helpen.. 

Iedereen gefeliciteerd met de geboorte van jullie Kids.. Heel veel keizersnede dat viel mij ook al op.. Ik ben heel erg bang dat ik moet gaan niezen I.v.m hooikoorts, iemand ervaring mee? Van de week moest ik vreselijk lachen en dat deed zo een zeer

Ja veel keizersnedes inderdaad! Broodje hagelslag gefeliciteerd met jullie zoon!! Ik heb ook veel last van het niezen en lachen gehad. Bij mij was het een nies gevolgd door auw. Mijn vriend moest er om lachen want het klonk zo grappig maar hij vond het ook zielig. Als mensen grappige dingen zei ik gewoon oow hou op ik kan nog niet lachen. En ik ondersteunde mijn buik veel dat scheelde wel. Eerste week heb ik wel echt veel last ervan gehad en hoefde ik gelukkig niet te niezen. Wel soms de kriebels maar zette niet door alsof mijn lichaam aanvoelde dat het niet kon en mocht. 

Gebruiker wat ontzettend lastig zeg!! Ik vind het krijsen ook zo zielig en zo ontroostbaar soms. Ik.hoop dat ze je kunnen helpen.

Spruw had mijn dochter ook, zielig is dat. En zo'n last met drinken. Hopelijk hebben jullie snel een oplossing bij de dokter!
Gefeliciteerd met Jop en sterkte met je herstel broodje hagelslag!

Hi alleen, ik lees nog steeds mee met iedereen ze ervaringen maar ben even stil geweest, Tess is morgen alweer 6 weken wat gaat de tijd toch snel. Voelt voor mij dubbel omdat het me laatste kindje is (wij zijn compleet). Maatje 50 kan al uit de kast en langzaam gaan we een slaap ritme opbouwen meer in eigen bed minder bij mama :( merk echt dat ik moeite heb met afscheid van dit soort dingen want ik krijg dit nooit meer :(
Maar goed Tess doet het super goed! Ze slaapt veel en begint nu contact te maken zo dankbaar af en toe die lieve lachjes

Hoi Sandy. Lastig hè, als het de laatste is.  Hier ook, wil dan ook alles zo goed mogelijk opslaan.. gelukkig   zijn jouw kinderen ook zo gek op elkaar. Mijn dochter vindt mijn zoon ook geweldig. Als hij huilt roept ze steeds mamma de baby wil drinken! Heel lief. 

Gefeliciteerd voor degene die bevallen zijn! 
Ik las iets over wildgroei en de navelstreng. Ik weet dat ik bij 1 van mijn kinderen toen de tip heb gekregen om een paar korreltjes zout in de navel te doen toen het nog open was. Dit zorgde ervoor dat het sneller uitdroogde. En het was echt binnen een paar helemaal genezen. Het is echt een oma's weetje. Misschien dit is op zoeken op internet wat ze er over zeggen? Eventueel zou je dit kunnen proberen. 
Ja volgende week wordt het zo warm! Pfff.. Ook zo lastig met knuffelen.. Het is dan zo warm, dat huid op huid contact zorgt voor nog meer warmte maar toch wil ik nog wel lekker knuffelen hoor! Ik geef Esmee wel altijd een romper aan, zodat ook iets het zweet opvangt waardoor ze geen koud pakt.
Hier gaat het allemaal goed.. Esmee is in een week 270 gram aangekomen! Het gaat zo snel! Het is nog steeds ene klein frummeltje, maar toch is ze echt al aan het groeien. Hier is het ook de laatste en ik vind het ook lastig dat het allemaal zo snel gaat. Dus maar nog meer stilstaan bij momenten en genieten. 

Terug
Bovenaan