Ons mannetje wordt steeds onrustiger. Misschien door het warme weer, maar het spugen had hij hiervoor ook al. En tegenwoordig is het elke keer krijsen en bij een fles wordt hij stil dus we doen nu maar 10ml per fles meer, mag hij ook, maar durfden we door het vele spugen niet aan. En gelukkig nu alweer 2 flessen niet gespuugd. Overdag sliep hij eigenlijk altijd beneden, zodat ik niet elke keer naar boven hoef, maar de laatste dagen wil hij alleen maar op mij liggen en als ik hem weg leg is het krijsen. S nachts overigens niet dan bakeren we zijn armen in en dat gaat prima en slaapt hij zo 5 uur. Na weer een ochtend ellende en niets kunnen doen heb ik hem na zijn half 12 Fles ingebakerd in bed gelegd en dat gaat nu al 1.5uur goed. Even rust dus!
Zijn naveltje is mooi opgeknapt zonder zout te hoeven gebruiken. Bedankt overigens voor de tip! Wel vrijdag nog even laten checken. Gaan we ook weer even wegen en meten. Gisteren hebben we zelf gemeten en met zijn 3 weken oud is hij nu 61 cm volgens ons.