Uitgerekend eind mei/begin juni

Berichtjes half doorgelezen, want meneer wordt wakker. Gisteren echt de hele dag onrustig en veel spugen. Wereldje is inderdaad wat kleiner zo met dat warme weer. Wij blijven ook binnen en dan gaat het prima. Douchen met de kleine man gaat hier ook al heel goed. Hoe ik dat met 2 zou doen geen idee..
Borstontsteking met koorts is niet fijn zeg! Beterschap!

Oef opluchting om te lezen dat jullie kindjes ook allemaal onrustig zijn/waren met dat warme weer, ligt dus niet aan mijn moeder skills... Aaron was niet stil te krijgen. En dan weer een hazenslaapje om vervolgens weer 3 uur te huilen. Oververmoeid en ellendig werd ie ervan. Ben blij dat we vandaag even kunnen afkoelen!
Zonnetjeinhuis, hoe bevalt de puckababy? Ik heb met Aaron al zo vaak geprobeerd in te bakeren met hydrofiel maar hij gilt moord en brand dan. Terwijl hij zichzelf ook continue wakker maait met zn armpjes. Gisteravond accepteerde hij het inbakeren ineens, maar meestal dus niet. En online lees je eigenlijk alleen maar dat dát de oplossing is. Ik lees niets over kindjes die het inbakeren weigeren ?.
Nog meer kindjes die niet zo van het (in)slapen zijn? Ik las dat de wakkertijd van een 5-weken oude baby een uur is. Nou die van ons is rustig 2-3 uur wakker. Hij ligt wel in zn bedje of box maar hij slaapt gewoon niet. 
G-G wat rot een borstontsteking! Hoop dat je snel opknapt. Had je al dat biological nurturing geprobeerd? Ik heb sindsdien geen kloofjes meer. Beterschap in ieder geval! 

Veraa ik hoor/lees juist vaak dat mensen met inbakeren een week consequent elk slaapje bezig zijn totdat de baby het accepteert.. ik doe overigens niet aan inbakeren dus kan verder niet helpen.. 
Wel ervaring met baby's die lang wakker zijn en dan oververmoeid raken.. alleen dan bij m'n dochter. Ik ging dan rondjes door de kamer lopen met de wandelwagen (of eigenlijk buiten want dat was niet zulk weer, maar gister met Eli binnen ook) zodat hij tenminste in slaap valt. Slaapt Aaron normaal wel goed? Of in de draagzak maar dat is met dit weer ook niks. Hier valt hij nu steeds drinkend in slaap.. of wandelend..
G-G veel sterkte met de ontsteking, klinkt heeel pijnlijk :(

Ja normaal slaapt hij heel goed. Net ook weer neergelegd en ingebakerd. Huilen. Huilen. En ineens... Gelukzalige glimlach en weg! ? in tien minuutjes... Ben er meestal een uur zoet mee ?
Ben nog steeds niet overtuigd dat dit het wondermiddel is maar ik ga zeker dan wat langer volhouden en doorzetten.
Jouw zoontje zwanger yes nog steeds alleen aan de borst of wandelend dus? Ach... Zolang ze maar slapen toch!? Komt vanzelf wel.

Ons mannetje wordt steeds onrustiger. Misschien door het warme weer, maar het spugen had hij hiervoor ook al. En tegenwoordig is het elke keer krijsen en bij een fles wordt hij stil dus we doen nu maar 10ml per fles meer, mag hij ook, maar durfden we door het vele spugen niet aan. En gelukkig nu alweer 2 flessen niet gespuugd. Overdag sliep hij eigenlijk altijd beneden, zodat ik niet elke keer naar boven hoef, maar de laatste dagen wil hij alleen maar op mij liggen en als ik hem weg leg is het krijsen. S nachts overigens niet dan bakeren we zijn armen in en dat gaat prima en slaapt hij zo 5 uur. Na weer een ochtend ellende en niets kunnen doen heb ik hem na zijn half 12 Fles ingebakerd in bed gelegd en dat gaat nu al 1.5uur goed. Even rust dus!
Zijn naveltje is mooi opgeknapt zonder zout te hoeven gebruiken. Bedankt overigens voor de tip! Wel vrijdag nog even laten checken. Gaan we ook weer even wegen en meten. Gisteren hebben we zelf gemeten en met zijn 3 weken oud is hij nu 61 cm volgens ons.

Ik douch gewoon eerst mijn dochter, haal mijn zoon als zij schoon is en ik ook, dan maak ik mijn zoon schoon en droog die af op het aankleedkussen in de badkamer. Als hij droog en schoon is haal ik mijn dochter eruit, droog die af, doe dan even snel mijn kleren aan en ga dan haar doen. Mijn zoontje moet dan weer even wachten in zijn bed of wipstoeltje.. komt vast goed :D
Jippie beterschap voor de kleine met dat spugen :(

Wow 61 cm met drie weken :eek: 
Fijn van de navelstreng!
Ja meestal drinkend inslapen :p maar ik probeer hem neer te leggen als hij bijna in slaap is en dat gaat de helft van de tijd ook. Het is een begin :p. Slapen jullie baby's overdag met de gordijnen dicht? Nu met die hitte wel gedaan en dan slaapt hij denk ik wel makkelijker.. maar ik meen iets over dag en nachtritme gehoord te hebben.. 

Nee ik heb geen gordijnen dicht maar wel iets van lamellen dicht. Dan is er nog wel genoeg licht maar ook een semi-donkere omgeving. Zo zou ik zelf ook een middagslaapje doen. En 's nachts is het dan donkerder met de gordijnen erover en het donker buiten.

Terug
Bovenaan