Uitgerekend eind mei/begin juni

@ broodjehagelslag sorry ik weet niets van borstvoeding dus kan je niet helpen, maar een van de anderen vast wel.
@Vera de ostheopaat gaf aan dat hij aan 1 kant van zijn lichaam vast zat en dat er een nier klem zat. Dit kan doordat hij heel lang in dezelfde positie gelegen heeft in mijn baarmoeder met weinig ruimte. Het spugen is een reactie van zijn lichaam om een probleem om te lossen en weinig krampen te hebben. Onderin zijn buikje was het hard waardoor hij het dus oplost door het eruit te gooien. Hij heeft er geen last van en dit is zijn oplossing. Lastig maar komt goed en geen zorgen. Een beetje zweverig allemaal maar we zien wel wat verschil. Over 3 weken weer terug. 

Jippie, wat fijn dat je al verschil ziet! Ik hoop dat het spugen snel minder wordt.
Broodje Hagelslag, Lotte is ook al twee dagen veel aan het drinken s middags en s avonds, maar ze slaap s nachts nu ook ineens vijf uur aan een stuk. Volgens mij zijn het regeldagen of heeft het te maken met clusterdrinken. Precies weet ik het niet, maar het zou iig vanzelf weer moeten overgaan!

Hey meiden, hier weer even een berichtje van mij/ons. Thijmen is inmiddels bijna 2 maanden, wat gaat het snel. En wat groeit hij hard! Maar inmiddels gaat het wel stukken beter met hem. Hij heeft een aantal weken echt flink gehuild, meerdere uren per dag, vooral in de avond. Was echt heel pittig en we hebben hier vaak radeloos op de bank gezeten. Afgelopen 3 dagen gaat het goed dus heb goede hoop. Ook de warme dagen vindt hij lastig. We slapen nu maar beneden in een ruimte die leeg en koel is. Lekker prikkelarm slapen haha. 
Wat betreft inbakeren, wij hebben nu de pacco zomerdoek en die bevalt nu na 1 dag gebruik heel erg goed. Hydrofiel eerder gedaan maar daar werd hij al gauw te groot voor. Thijmen is ook een drukke beweger en maaide erg met zijn armen. Nu ligt hij soms een half uur wakker in de wieg in de inbakerdoek een beetje om zich heen te kijken.
clusterdrinken doet thijmen trouwens ook. Tussen 17 en 22 drinkt hij 3 grote flessen..en dan lekker de nacht in (slaapt nu 6 uur achter elkaar, wat een heerlijkheid).
fijne zondag gewenst!

Het gaat nu gelukkig weer goed, vannacht 6 uur doorgeslapen en goede poepluiers.. Voeding genoeg denk ik. Tepels ingesmeerd met bepanthen en dan de rust ertussen van het voeden.
Bedankt voor jullie antwoord

@Broodje hagelslag, ik denk dat je een regeldag had. Niet. Te. Doen haha. Maar gaat gelukkig over. En duurt maar 1 à 2 daagjes. Kan ook door de warmte komen. Purelan zalf van Medela (pure lanoline) werkt bij mij goed voor de tepels. En streng voor jezelf zijn met aanleggen. Pijn = afkoppelen en opnieuw.
@Jippie, op zich wel fijn dat er een soort aantoonbaar iets is... Maar wel zielig natuurlijk. Heeft de osteopaat nog iets specifieks gedaan? Gemasseerd oid?
@HappyH wat goed dat jullie zo lekker gaan! Tijd gaat snel he... Aaron is ook al bijna 6 weken! Fijn dat jullie inbakerdoek van pacco werkt. Wij hebben nu een dag een puckababy in gebruik. Dat zakje + een speen en hij geeft zich over aan de slaap. En het grote voordeel van de puck vind ik dat ie niet strak is maar dat hij nog veel beweegruimte heeft (wat hij graag wil want strak inbakeren = gillen). Maar hij maait zichzelf niet meer wakker. Jullie zullen ook wel binnenkort de eerste vaccinaties krijgen met Thijmen denk ik? Ik hoop dat ie dan niet terugvalt in een huilperiode.

Hee veraa, ja bij jou gaat het ooksnel! Fijn dat jullie ook een oplossing hebben gevonden voor het slapen, dat is toch wel echt heel belangrijk voor zo’n kleintje zeg. 
Ja ik denk dat we donderdag al mogen voor de vaccinaties, we moeten dan toch naar het CB. Gelukkig is mn partner mee, ik kan dat niet aanzien. Thijmen trekt echt zo’n pruillipje als hij verdrietig is. Nou dan doe ik alles voor hem! We gaan vandaag maar eens boodschapjes doen. Wilde net een lekkere kop koffie zetten maar ik trof een lege pot aan. Dan maar een poederzakje cappu, ook prima.

Ooh spannend donderdag al vaccinaties. Wij moeten eind juli ergens. Ik zie daar ook tegenop en mijn man gaat dus ook mee. Ik denk ook echt dat ik harder moet huilen dan Aaron. Dat is zo'n bikkel. Met de hielprik ook al zo'n stoere vent. En ik maar huilen haha.
Maargoed, ben heel benieuwd hoe dat bij jullie gaat. En ik hoop dat je inmiddels weer koffie hebt :)

@ Vera ja hij heeft hem behandeld. Hij heeft drukpunten gebruikt. Ik moet echt zeggen dat we vooruit gang zien. Hij heeft niet meer met die bogen gespuugd en drinkt veel rustiger. Wel af en toe een mondje ruime tijd na de voeding. En hij slaapt weer meer. Ik had niet verwacht dat het dit met hem zou doen en dat hij dus vast zou zitten aan 1 kant. Ik ben erg blij dat we gegaan zijn.
Ja de vaccinaties! Voor sommige al snel dus.. wij mogen nog even geduld hebben. Nu maak ik me ook nog geen zorgen. Hij heeft al heel wat prikjes mee gemaakt en is er vrij rustig onder en geeft geen kick.
Broodjeshagelslag wat fijn dat het nu goed gaat. 
Happy die huilnachten breken echt op. Kan me voorstellen dat je dan radeloos bent... maar wel fijn dat het nu al 3 dagen goed gaat. Hoop dat dat zo blijft. 

Terug
Bovenaan