Uitgerekend eind mei/begin juni

Hier idd ook krijsen met het inbakeren met de hydrofiel Vera, de puckababy vind ie fijner. Maar het fijne is ook denk ik dat hij daar wel nog iets in kan bewegen zonder dat hij zichzelf wakker maakt. Heb het idee dat hij wat gemakkelijk (in)slaapt erdoor. 
Heb ook het idee dat hij graag op zijn buik zou liggen en ondanks dat hij al erg sterk is in zijn nek vind ik dat wel spannend.. misschien overdag maar eens proberen. 
Heerlijk herkenbaar wel fijn om te lezen dat er meer mee zitten.. Ik zag idd ook dat ze een uur wakker (kunnen) zijn en anders oververmoeid raken dus ik ging heel consequent ong een uur aanhouden, ligt meneer heel tevreden rustig rond te kijken om daarna geïrriteerd te gaan huilen maar dus niet in slaap te vallen. Als ik m nu gewoon langer wakker laat zijn en met m speel of m ergens neerleg waar hij wat te kijken heeft gaat het beter. En ik probeer hem nu als hij moe is net voordat hij echt in slaap valt weg te leggen. Helaas is zijn bedje nu veel te heet dus ik heb een hangwiegje buiten waar ik m dan in leg. 

Oke puckababy is beter dus. Ik heb hem net, precies zoals jij ook al aangaf, tot het "ik-val-in-slaap-moment" laten komen en toen snel ingebakerd. Korte krijs en toen in dromenland. Gaat mij er gewoon om dat ie niet elke keer zichzelf wakker maait als dat moro reflex weer opsteekt. Zn armpje ligt nu alleen vrij los dus als ie iets gaat wriemelen nu is hij er alweer uit (nog een nadeel van de hydrofiel?). Maar ik durf hem nu niet strakker te leggen, straks wordt ie weer wakker haha!
En dat uur hield ik dus ook heel consequent aan. En ik kreeg ook verontwaardigde huiltjes als ie dan na een uur op bed werd gelegd. Heb ontdekt dat hij 90 min makkelijk volhoudt en daarna moe wordt... 
Een buiten hangwiegje! ? dat lijkt me cute!

Die wakker tijden daar klopt hier ook niets van. Lotte is net een week en heeft van het begin af aan dat ze twee keer per dag zo’n  2 tot 3 uur wakker is. Ze huilt dan niet, maar is gewoon wakker en wil af en toe even drinken. De rest van de keren slaapt ze na de voeding meteen in, ook s nachts dus we vinden het wel prima zo. Ik merk hier nog niets van de onrust, maar misschien heeft ze er minder last van juist omdat ze nog iets jonger is dan de meeste kindjes hier?

Hier ook een wakker kindje.. Ze is echt met regelmaat wakker. Heeft dan last van krampjes waardoor ze niet kan slapen. Ik houd de tijden die ervoor staan niet vast. Ik volg eigenlijk haar eigen ritme en dat gaat prima. Ze geven vaak zelf ook aan als ze moe zijn. Ze drinkt nu met het warme weer om de 2 uur en dan tussendoor hazenslaapjes. Dus veel wakker.. Ik vond dat gister met de hitte ook wel pittig. Vandaag heeft ze er langere tijd tussen gelaten en heeft ze ook meer geslapen. Alleen vanaf 16.00 uur wakker geweest door krampjes en een keer een boertje, daarna weer drinken en tussendoor hazenslaapjes. Nu ligt ze lekker te slapen en hopelijk maakt ze wel een paar uur achter elkaar. 
Hier ook ene kindje die graag op der buik slaapt ben ik deze week achter gekomen. Ik vind het ook wel spannend, dus ik laat der overdag op der buik in de box slapen en 's nachts ligt ze in een zijligkussen. Dit gaat goed. Op de buikslapen doet ze ook goed.. Ze ligt zelf heel goed der hoofdje op en wisselt tijdens het slapen ook van kant met der hoofdje. Esmee slaapt overdag niet in haar bedje, omdat ik zelf niet te vaak trap mag lopen ivm mijn bekken. Dus ze slaapt met name in de box of lekker bij mij. Of ik pak zelf ook mijn rust en dan slapen we samen boven. 
Fijn dat het naveltje goed is genezen. Tepkloven doen zo'n zeer.. Hopelijk genezen je borsten snel. 

Elke dag is weer anders bij ons, soms is Eddie regelmatig echt lekker wakker en komt tussen de 2 en 3 uur voor een voeding en de andere dag word hij alleen wakker voor een voeding om de 3 a 4 uur. Hij slaapt overdag ook of in de box of samen. S nachts slaapt hij wel in zijn eigen bedje naast ons bed. 
Ik vind borstvoeding wel erg ideaal. Vooral als we op pad gaan. Neem hooguit een spuugdoekje mee en verder heb ik alles bij me :)
Wat vervelend van de spruw hopelijk zijn jullie er snel vanaf. Hier geen last van, wel wat berg op zijn hoofd. Lekker ingesmeerd met olie en het is al een stuk minder.
Morgen voor het eerst naar het consultatiebureau ben benieuwd naar zijn lengte en gewicht.
Fijne dag vandaag!

@Tulipa bij ons kwam dat onrustige ook pas vanaf 16 dagen ofzo. 
Moet wel zeggen dat hij gisteren echt mega veel geslapen heeft en nu ook alweer over zijn flestijd heen gaat. Ik laat het maar even en maak hem na 4 uur wel wakker en een andere keer zal hij wel met 2 uur komen. Vandaag hebben we een afspraak bij de ostheopaat. Wil toch even laten checken of er iets dwars zit waardoor hij spuugt.

Ik begin hier een beetje onzeker te worden, Jop drinkt vandaag en gisteravond om de 1,5 uur en overdag red hij de 3 uur niet.. Snachts sliep hij 4 uur door. Kan de voeding nu al terug lopen?? En aanleggen die eerste slokken doen zo een pijn aan mijn tepels, iemand tips?? 

Terug
Bovenaan