Uitgerekend eind mei/begin juni

Net was de jeugdarts hier voor intake en om Jop na te kijken, ik vertelde over de pijn bij aanleggen.. Heeft hij hartstikke spruw in zijn wangen en ik rond mijn tepels framboos achtig.. Vanmiddag kan ik bij de huisarts terecht. Hoe snel merkte jullie verbetering bij behandeling? 

Hier op maandag avond gestart met de zalf smeren op zijn speen en op vrijdag dronk hij de fles weer warm. Daarvoor niet geprobeerd warm te geven, dus het kan ook zijn dat het eerder al vooruit ging.. Geef zelf geem borstvoeding dus weet niet hoe snel jij minder pijn gaat hebben.. 
Hier vannacht een trauma opgelopen.. had ‘m de late fles gegeven, half uur rechtop, boeren etc.. hem in bedje gelegd, laken ingestopt, nog even naar hem staan kijken, zelf in bed gekropen (wieg staat aan mijn kant van het bed), nog even op mijn tel gekeken, licht uit en ogen dicht.. Hoor ik ineens stik geluiden.. rechtop gevlogen, licht aan, hem in 0 sec uit zijn bed getrokken en over mijn arm ‘gegooid’ maar gebeurde niks, hij reageerde ook niet.. vriend ondertussen uit het bed gevlogen, overgepakt en ineens hapte hij weer naar lucht.. mijn god, nog nooit ben ik zo bang geweest.. daarna niet meer durven te gaan slapen, ook nu durf ik hem niet boven in zijn bedje te leggen..
ik gok dat er toch nog iets van melk is teruggekomen en hij hierin aan het stikkrn was.. verslikken is wel al eens gebeurd, maar dat wad dit absoluut niet.. pfff goed potje zitten brullen vannacht.. hij geeft normaal nooit melk terug en voor het boeren/krampen blijf ik al altijd minimaal ‘n half uur rechtop zitten met ‘m.. zie nu al op naar vannacht.. 

Wow gebruiker wat is dat schrikken zeg!! Ik kan me helemaal voorstellen dat je er een trauma van op hebt gelopen. Dit heeft wel weer even tijd nodig om te verwerken en er weer vertrouwen in te hebben. Sterkte! Volg je gevoel!!
Als ze om de 1,5 uur komen zijn het regeldag en of idd aan het clusteren om daarna langer door te slapen. Esmee heeft ook echt zuig behoeften. Ze wil graag duimen, maar dit lukt nog niet. Ik had een speentje, maar die pakt ze niet. Dus nu een ander speentje en die pakt ze wel. Ook niet altijd, maar het scheelt toch. Hiermeevalt ze soms wat makkelijker in slaap. Esmee slaapt namelijk best weinig. Soms is ze tussen de voeding gewoon wakker. Ik twijfelde of het door de voeding kwam, maar de krijgt meer dan genoeg binnen. Ze is in 2 weken tijd 390 gram aangekomen!!
Wij moeten 7 augustus voor de vaccinatie. Het hoort er helaas bij. Vaak huilen ze eventjes 3n zijn het daarna weer vergeten. 

Broodje hagelslag ik merkte vrij snel verschil hoor na al die aanpassingen en behandeling. Denk 5 dagen.. 
Wow wat moet je geschrokken zijn! Ik snap dat je vannacht niet meer kan slapen ?? hier wel heel vaak mondjes terug maar niet verslikken gelukkig. pff wat eng. 
Hier ook eind juli vaccinaties helaas. Echt geen zin in, nog even niet aan denken.. mijn dochter reageerde ook wel op de prik met koorts en heel veel huilen dus ik hoop hij niet

En inderdaad elke anderhalf uur zal een regeldag oid zijn. En de pijn met drinken zal voor je productie (stress want het gaat vast pijn doen) misschien niet goed zijn maar komt met de behandeling van spruw vast goed. 
Hier kloppen de wakkertijden in de zin van als ik hem na drie kwartier/uur in bed leg gaat hij een half uur rustig om zich heen kijken en valt hij daarna met eventueel wat kreetjes wél in slaap en als ik hem na anderhalf uur wakker op bed leg moet ik blijkbaar extra actief helpen met in slaap vallen. 
Inslapen blijft lastig trouwens, we liggen nu gezellig met z'n tweeën in mijn bed ? op mijn pink zuigen lukt (wel goed elke keer handen wassen voor die spruw), als hij op tijd in bed ligt werkt boven stofzuigen ook met zelf in slaap vallen. En ik geef over het algemeen na het slapen borstvoeding maar als hij heel veel wil zuigen of 's avonds clusteren krijgt hij voor het slapen ook nog. Geef nu 7 of 8 voedingen op een dag ongeveer, dus dat mag en kan allemaal lekker zo :)
's nachts slaapt hij nu vaak 5 of 6 uur door tussen 9 en 2 of 3 ongeveer. Knap ventje! Hij is nu al weer een maand (en een paar dagen :p) maat 62 past al bijna niet meer.. hij groeit mega snel en is echt een lekker dikke baby ? ik ben dolgelukkig met mijn twee gezonde kinderen ? 

Wat naar gebruiker!! Mijn vriend heeft het ook een keer gehad toen ik in de badkamer was. Hij riep mij ook gelijk, gelukkig ademde hij toen ook weer. Ik heb die nacht ook onrustig geslapen, maar daarna ging het wel weer al heb ik het zelf natuurlijk niet gezien. In het gezicht blazen schijnt ook te werken om ze weer te laten ademen. Succes in ieder geval!!

Terug
Bovenaan