Hier op maandag avond gestart met de zalf smeren op zijn speen en op vrijdag dronk hij de fles weer warm. Daarvoor niet geprobeerd warm te geven, dus het kan ook zijn dat het eerder al vooruit ging.. Geef zelf geem borstvoeding dus weet niet hoe snel jij minder pijn gaat hebben..
Hier vannacht een trauma opgelopen.. had ‘m de late fles gegeven, half uur rechtop, boeren etc.. hem in bedje gelegd, laken ingestopt, nog even naar hem staan kijken, zelf in bed gekropen (wieg staat aan mijn kant van het bed), nog even op mijn tel gekeken, licht uit en ogen dicht.. Hoor ik ineens stik geluiden.. rechtop gevlogen, licht aan, hem in 0 sec uit zijn bed getrokken en over mijn arm ‘gegooid’ maar gebeurde niks, hij reageerde ook niet.. vriend ondertussen uit het bed gevlogen, overgepakt en ineens hapte hij weer naar lucht.. mijn god, nog nooit ben ik zo bang geweest.. daarna niet meer durven te gaan slapen, ook nu durf ik hem niet boven in zijn bedje te leggen..
ik gok dat er toch nog iets van melk is teruggekomen en hij hierin aan het stikkrn was.. verslikken is wel al eens gebeurd, maar dat wad dit absoluut niet.. pfff goed potje zitten brullen vannacht.. hij geeft normaal nooit melk terug en voor het boeren/krampen blijf ik al altijd minimaal ‘n half uur rechtop zitten met ‘m.. zie nu al op naar vannacht..