Uitgerekend eind mei/begin juni

@Wendyssss 
Klinkt alsof jullie het allemaal prima op orde hebben. En weet je, jullie hebben nog 8 maanden om alles te bespreken. Dat zeg ik ook altijd tegen mn vriend. Je leeft er na toe, ook als het nog in je buik zit. Straks wil je dat de baby er is Haha. 
@minimeinmei gefeliciteerd 

Hier gaat alles goed @Rosiee! Ik doe het middagslaapje samen met mijn dochter dus verder top fit! Oh wat fijn dat je ook al goede een echo hebt gehad. Heerlijk!! 

Hoi iedereen,
Nu ik het steeds moeilijker vind om het aan niemand te vertellen (al heb ik het wel aan 1 iemand verteld omdat ik niet meer kon zwijgen), zoek ik hier wat sociaal contact :D.
Ik ontdekte vorige week dat ik al een goeie 5 weken zwanger was. Na een bevestiging door de huisarts zijn, ben ik voorzichtig zwanger voor eind mei! Spannend! Ik lees straks even bij hoe jullie dit ervaren tot nu toe.
Wij mochten gisteren terug naar de huisarts voor wat extra informatie (over het verloop en zo), en heb volgende maandag mijn eerste echo. Ik zal dan net geen 8 weken zijn. De huisarts vond dit best vroeg, maar ik hoop toch al een hartje te kunnen zien.
Voorlopig voel ik me best goed. Heb amper ergens last van... Mijn darmen doen wat raar, maar ik zou het niet misselijk durven noemen. Ik schrok toen de huisarts me een voorschrift mee gaf voor een middeltje tegen misselijkheid 'voor als ik het nodig zou hebben', want ik ben er van overtuigd dat ik er van gespaard zal blijven :p.
Hebben jullie (eventueel van een vorige zwangerschap) de ervaring dat de misselijkheid na 7 weken begon? :D

Mie gefeliciteerd! Sociaal contact kan je hier wel vinden ;)
Wendy, komt goed hoor. En niks meer aan te doen ;) het idee went wel naarmate de zwangerschap vordert. Maar met een stabiele relatie en een huis en werk kom je al ver hoor!
Gefeliciteerd met het hartje Rosiee! Siper!
Minimummei gefeliciteerd!

@ Wendy:
Hoewel we het ook allebei wilden, en het voorbije half jaar toch wel beiden ontgoocheld waren als het "weer niets" was... zijn we precies ook geschrokken dat het nu wel prijs is! :D
Het lijkt alsof we op dit moment vooral blij zijn dat het gelukt is om zwanger te worden, maar dat we precies nog niet verder kunnen/willen denken aan hoe alles nu zal verlopen met de zwangerschap en eens het kindje er is. Ik reken er op dat we ons in de volgende 7 maanden nog genoeg zullen kunnen voorbereiden :D

Mie heeeel herkenbaar! Ik had het ook, zo bezig met het zwanger worden dat ik me pas na de positieve test ineens besefte... Ja...dat betekend natuurlijk een baby ;) 
Het komt zeker en vast goed!

@ste neee ik hoop dat het meevalt?? Ik duim voor je dat het goed blijft gaan!!
@avb poeh 2 weken duurt nog lang in zo'n situatie zeg. Wordt het bloedverlies nog erger of niet? 
@rosie wat super fijn dat je een goede echo had zeg!!!

Terug
Bovenaan