Uitgerekend eind mei/begin juni

Hier ook wat onrustiger.... zal wel de fase zijn waarin ze zitten (geen idee, ik volg ook niet het 'oei-ik-groei-verhaal' maar doe het gewoon op gevoel). Volgens mij is dit ook de periode dat er veel darmkrampjes zijn. Althans, Aaron heeft daar veel last van momenteel. Wil wel slapen maar gilt zichzelf wakker van de pijn. Met een harde buik. Dus heel veel bij mij zijn, veel buikmassages en samen maar dutten in het grote bed (nee geen dekbed, nee ik ga niet op hem liggen.... :p ).

Heb overigens wel het idee dat mijn melkproductie wat terugloopt... maar ik hoop dat dat maar heel tijdelijk is, kan natuurlijk een dagje wat minder zijn. Maar ik kolfde vanmorgen ineens maar heel weinig. Even in de gaten houden maar.

Misschien dronk Aaron even wat meer dat je borsten wat leger zijn. Dat komt vast goed ? hier is het ook niet altijd hetzelfde. 
Eli ligt hier ook gewoon bij ons in bed hoor als hij zo onrustig is. Hij moet toch slapen.. en nee, ik lig er ook niet op, gelukkig ?! Is ook wel zo gezellig :). 's nachts komt hij vaak (pas) om 5 of 6 uur en dan blijft hij ook tot 7 uur nog bij ons. Om 7 uur staan we op. En ik vind het onzin om hem dat laatste half uurtje nog in zijn eigen bed te leggen inclusief gedoe om hem in slaap te brengen en zo. Dan maar even nog een half uurtje knuffelen. En genieten van zo lang het mag duren dit ? en ik kreeg net zijn eerste lachje! (Hiervoor alleen de bijna-in-slaap-lachjes) maar nu een echte ? vandaag is hij precies 6 weken. 
Zielig tulipaa, daar ook zon slaap-huilend baby'tje dus :( 

Jaaa eerste lachje!! Wat een mooie mijlpaal he! Hier ook het eerste bewuste lachje rond de 6 weken gekregen (ik weer huilen natuurlijk ?). Al vind ik die slaap/stuiplachjes ook wel cute.
En ik geniet er ook heel erg van als ie lekker in ons bed bij ons ligt. Herken me heel erg in jouw verhaal zwanger yes. 

Hier was Esmee 2 nachten terug ook zo onrustig. Ze heeft amper geslapen. Steeds huilen, poepen, wakker, indutten en dat herhaalde zich steeds. Met het gevolg dat ik dus ook amper heb geslapen. Nu gaat het gelukkig wel beter. Ik probeer wel meer ritme er in te krijgen qua eten.. Ze kwam soms om de 1,5/2 uur en dronk dan een borst. Maar het was zo onregelmatig, dat ik nu probeer 3 uur er tussen te laten en dat gaat gelukkig goed. Ook bijna een borstontsteking gehad, dus wat regelmaat qua drinken is voor mijn borsten ook niet verkeerd.
Hier is ze ook volop aan het oefenen met lachen. Nu ook regelmatig een lachje als ze wakker is, maar volgens mij nog niet heel bewust. Maar wat gaat het snel he.. Zo cliché, maar ooh zo waar! 

Weer een berichtje van deze kant.. Wij hebben pittige avonden waarop hij echt krijst, geen huilen meer. Mix de normale flesvoeding nu met forte voeding. Gisterenavond nog geen verschil gezien en het blijft krijsen. Na de laatste fles is het over en slaapt hij de nacht goed. Komt meestal rond 6uur pas. Ook nog flinke poepluiers, maar spugen is wel wat minder geworden, behalve s avonds dus het lijkt wel alsof er iets dwars Zit. S ochtends ligt hij ook wel even bij ons in bed, zonder dat wij slapen en ook niet op hem liggen. Na ochtendfles ook regelmatig in babynestje naast mij.
Wel lekker dat je nu wat ritme hebt Daiskuh!!

Wauw de eerste lachjes zijn er al, dat lijkt me zo bijzonder! Hier zijn het alleen nog stuipjes, maar ze is ook pas ruim drie weken. De rust is gelukkig weer weergekeerd, hoewel Lotte de laatste twee nachten twee keer wakker werd in plaats van één. Ze slaapt dan wel snel in. Ach dat ritme zal ooit wel komen haha.
Wat vervelend Jippie dat Sven s avonds zo uit zijn hum is. Wel fijn dat het spugen al iets minder wordt, misschien dat hij als gevolg daarvan over een paar dagen s avonds ook wat rustiger wordt? Het is zo naar dat je niet weet wat er dwars zit he?

Hoe gaat het met jullie keizersnede? Ik heb er weinig last van gehad maar ik merk dat ik na het douche geen tijd neem om het aan de lucht te laten drogen. Nu is het wat rood en komt er een beetje "pus" uit.. Volg. Week donderdag controle in het ziekenhuis.. Herkent iemand dit en hoe gaan jullie met de wond om 

@broodje hagelslag, geen last meer van de ks. Zit nu op 7 weken en had vorige week controle. Gyn was heel tevreden. Heel af en toe nu wat spierpijn. Dat zal ook wel meer worden als ik weer ga sporten. Maar heb geen wondvocht meer. Alleen een rode lijn....
Eigenlijk alleen de eerste 3/4 weken ook aan de lucht laten drogen en veel met blote buik/billen op de bank ?. Daarna na het douchen alleen drooggedept. Maar het herstel is per persoon anders dus ik zou gewoon proberen luchtdrogen en schoonhouden en volgende week bespreken met de gynaecoloog. Komt vast goed!

Terug
Bovenaan