Uitgerekend eind mei/begin juni

Oh tulipaa nu weer hopen op rustige dagen! Zo sneu dat hysterische huilen :(
Eli slaapt ook wel eens van 9 tot 6, ik maak mooi geen slepende baby wakker, ben niet gek :p. Als hij honger krijgt komt hij wel :)
Fijn hè zo'n draagzak, dat je toch nog ergens aan toe komt op de dag :p. Erg fijn! Stofzuigen is hier ook een wondermiddel om hem rustig te krijgen ?? erg fijn dat het zowel schoon wordt in huis als rustgevend is voor de kleintjes! 

Vervelend Tulipa!! Dat krijsen is echt zielig voor die kleintjes en zeker als ze ontroostbaar zijn!! Gaat het nu weer beter? Bij ons was dat ontroostbaar krijsen toen echt s avonds en overdag en s nachts sliep hij als een prinsje.

Broodje hagelslag Hij krijgt nu 6 flessen van 130ml en is woensdag 6 weken oud en 5.3kg vorige week. 780 ml mag hij dus op een dag dus eigenlijk 6 flessen om de 4uur, maar s nachts slaapt hij langer dus overdag hou ik nu om de 3 uur aan. Als hij echt Gaat krijsen om een fles geef ik hem maar gewoon, ook al is dat sneller dan de 3 uur. Meestal komt hij dan daarna wel later. Uiteindelijk kom ik wel goed uit. Vandaag misschien voor het eerst niet, maar dan is het maar een keertje teveel. Wij doen nu overigens 2 scheppen normale voeding en 2 scheppen forte. Dat is voor hongerige baby's.

Jippie, het gaat gelukkig weer stukken beter nu. Gisteren en vandaag heeft ze overdag ontzettend veel geslapen. Allebei de middagen 3,5 uur aan een stuk. ‘s Avonds is ze veel wakker en aan het clustervoeden, maar zonder drama’s gelukkig. Het afkolven en langer dezelfde borst aanbieden in combinatie met wat meer rechtop zitten werkt dus goed! Sinds vandaag kan ze ook duimen of op haar vingers sabbelen. Ik weet dat duimen niet goed is, maar ze pakt soms ook haar vingers en een speen tuft ze uit. We hadden genoeg bekijks bij de AH, want je kon dr een gangpad verder horen sabbelen hahaha. Wel super schattig. 

Dankjewel jippie
Morgen ga ik is overleggen met het cons. Buro of hij aan de forte of nutriton kan gaan, hele weekend en vandaag ook zo ontevreden en neemt nu 7 flessen van 120.. Eigenlijk teveel voor zijn gewicht. Hij is echt hongerig

Pfoeh hebben we de onrustige periode gehad, volgens mij zitten we nu in een slaapfase... Aaron is morgen 8 weekjes oud en volgens mij gebeurt er weer vanalles (ook prutoogjes en ontstoken teen door het groeien van die nageltjes...). Hij slaapt hele dagen vol en ik moet hem soms echt weer wakker maken voor een voeding. En 's nachts slaapt ie rukjes van 6-7 uur (ik voel me weer helemaal fit haha, wel met enorme stuwing maar dat nemen we voor lief).
Maar... hij is wel heel erg aanhankelijk. Dus slapen doet ie het liefst in mijn armen of in de draagzak. Zodra ik hem wegleg is het huilen geblazen. En dan weer tegen me aan helemaal zen en zo vertrokken. Ik geniet er maar gewoon van nu ik nog verlof heb en hem lekker tegen me aan kan houden. Volgens mij is het dragen van je kindje heel natuurlijk en goed. Maar ik was wel benieuwd... herkennen jullie dit bij jullie baby's?

Wat fijn dat het weer beter gaat Tulipa!! Haha ja leuk he dat gesmak. Hier eet er ook een zijn handen of speen op met veel geluid.
Hagelslag hoelang doet hij over de fles? Ik hoop dat ze je kunnen helpen!
Vera ik heb hem overdag ook veel tegen me aan hoor. Hij vindt dat heerlijk en moet er niets van hebben als ik hem weg leg, maar het helpt wel als ik hem in dezelfde positie weg leg als dat hij bij mij lag. Hij ligt nu dus ook vaak in de box op zijn buik in kikkerhouding. 
Zelf vandaag ook bij het consultatiebureau geweest. Hij is 5555gram met zijn 6 weken. Lijn daalde wel wat. We gaan nu johannesbroodpitmeel proberen tegen het spugen. Een hele studie met 3 soorten voeding in 1 fles nu maar goed. Hij deed nu in ieder geval 2 keer zolang over zijn fles, viel gelijk in slaap en nog niet gespuugd. Maar gisteren was een dramadag dusja misschien ook gewoon moe want vannacht heeft hij ook geen fles gevraagd.

Terug
Bovenaan