Uitgerekend eind mei/begin juni

Dankjewel Vera voor je snelle reactie, Jop is  3 weken geleden geboren dus het lijkt er wel bij te horen.. Hele geruststelling.. Ik ga weer ff wat vaker plat en blote buik idd

Broodjehagelslag hier nu 5 weken geleden keizersnee, maar heb geen windvocht. Na het douchen altijd alleen voorzichtig drooggedept. Verder wel gewoon weer gelijk kleding aangedaan, maar vooral wijde kleding. Wel slim om het even te bespreken. Hoelang hebben  de hechtpleisters erop gezeten?

Jipp, lastig die pittige avonden! Dat zijn juist de momenten dat je even tijd voor elkaar hebt, dat heb je ook nodig. Wordt hij ook niet rustig als je hem dan in bad of in de douche doet? Ik merk dat het bij Esmee wel werkt als ze zo onrustig is.. Het badje vindt ze niet zo, maar douchen samen vindt ze heerlijk. Oversterkt hij zich? Misschien toch krampjes? Mijn eerste dochter had dat ook vaak 's avonds. Ik kreeg als tip van de kraamhulp een baby pittenzak.. Kipkep ofzo  Misschien werkt dat? 

Hier ook onrustige avonden waar de kleine moe is en niet in slaap komt, maar niet zo erg als bij jou jippie.. hopelijk wordt dat snel beter. Ik hoop niet dat hij ergens veel last van heeft ? sterkte! Kipkep heb ik ook wel eens gehoord, en toch veel bij je houden ja.. en na 3 maanden is het vaak weer beter toch! Piek zo rond de 6 weken.. met onrust en gedoe.. 
En tijd voor elkaar nemen op een ander moment dat hij wel slaapt, als hij in de ochtend slaapt en jullie beide vrij zijn lekker samen op de bank kruipen hoe gek ook.. was bij mijn dochter een fijne tip om toch tijd voor mijn man te hebben 

Nou het is weer over gelukkig.. S avonds nog wel onrustig en soms wat huilerig, maar niet meer dat krijsen. Hij slaapt nu ook 2 nachten al erg lang. Krijgt hij flessen om 23.00 En tussen 7 en 8 en rond 10.30 weer. De 2 nachten ervoor ook al om 23.00 en 6.00. Misschien wel een te lange tijd voor zo'n ukkie, maar wil hem s nachts niet wakker makeb. Overdag dan wel om de 3 uur en hij komt dan wel aan zijn 6 flessen. Ik denk dus een sprongetje of gewoon even niet lekker in zijn vel. De ostheopaat kon verder nu niets meer vinden. We hopen dat hij nu zo verder blijft gaan, want het is wel een heerlijk lief mannetje.

Jippie ik zou me geen zorgen maken als hij snachts langer slaapt. Baby's voelen feilloos aan wat ze nodig hebben. Dus geniet er maar lekker van. Mijn verloskundige zei destijds ook dat ze voeding die ze snachts dan 'missen' gewoon overdag wel weer inhalen.
Fijn dat de onrust ook wat minder is. Hier ook meer rust. Wel de fase nu dat ie heel graag bij me is. Slaapjes in de draagzak zijn geen uitzondering ?. Maar dan kan ik lekker stofzuigen (vindt ie heerlijk ?) en koken (afzuigkap is ook een succes). 

Wij hadden gisteren het eerste krijs avondje. Poeh dat is pittig! De afgelopen dagen huilde ze al telkens iets meer, maar gisteren was ze compleet hysterisch. Ik heb het idee dat het mogelijk verborgen reflux is, ze slikt en hikt erg veel en schrikt dan wakker. Gisteren leek ze echt pijn te hebben, zo sneu. Uiteindelijk was ze zo moe dat ze juist daardoor alleen korte slaapjes deed. Vandaag heeft ze in de wipper gelegen ipv in de box en nu is ze weer haar rustige zelf. Ook kolf ik nu het eerste beetje af zodat de melk niet haar mond in spuit. Ze drinkt nu rustiger en verslikt zich minder. Net heeft ze 3,5 uur geslapen dus ik heb goede hoop dat we het tovermiddel voor nu even hebben gevonden. Het is toch maar zoeken he met die kleintjes...

Terug
Bovenaan