Deze week verloopt hier wat onrustig. als ik ergens met hem naartoe ga is het een voorbeeldig kindje en slaapt hij keurig een paar uur tussen zijn voedingen. Thuis is dat echter wat meer werk, ik wil hem graag in zijn eigen bedje laten slapen, maar hij is dat nog niet zo met mij eens... Waardoor ik tig keer heen en weer loop en hem uiteindelijk maar weer lekker bij mij pak in de draagdoek of op de bank. Wegleggen is dus niet zijn favoriet. Opzich geen grote ramp en alles is een fase. Maar met hem in de draagdoek is het huishouden doen toch net wat ingewikkelder en dus blijft er veel liggen.. Op zijn buik wegleggen helpt inderdaad wel, maar dat vind ik alleen prettig als ik zelf ook in de buurt ben.
Hij is nu 9 weken en was met 7wk al 6,4kg, dus ik denk dat hij inmiddels de 7kg wel over is... flinke baby dus!
Verder valt me op dat hij met slapen ook een wat rochelende ademhaling heeft, hij klinkt dan ontzettend verkouden. Misschien dat hij daarom ook niet graag ligt? Ik heb al een handdoekje onder zijn matras gelegd zodat hij iets hoger ligt. en 's nachts is hij juist langer aan het slapen dan eerst dus dan lijkt het hem weer niet in de weg te zitten. Als hij wakker is valt dit helemaal niet op en lijkt het er zelfs niet te zijn. Is dit herkenbaar?