Uitgerekend eind mei/begin juni

Heel erg bedankt voor je schema. Ik wil ook graag een ritme. Het spreekt me heel erg aan! Vanochtend kwam hij om 7uur, nu bleef hij wakker met de fles en toen met wandelen in slaap gevallen en om 11 uur een fles gehad, toen ging ik boodschappen doen dat wil ik door de warmte niet vanmiddag nog doen, maar dat was niet zo handig want hij werd thuis weer wakker en toen was het krijsen en stopte niet dus om 1 uur nog maar 60 gegeven toen even en nu slaapt hij dus waarschijnlijk zat er wat dwars. Ben benieuwd of hij nu wel om 3 uur komt voor zijn fles. Ik vind het lastig of ik hem dan wel of niet wakker zal maken. Anders loopt het schema weer in de soep. 

Hier ook de eerste prikjes gehad. Hoefde bij nader inzien op het CB niet omdat ik in de zwangerschap het DTPK (o.a. kinkhoest) vaccin heb gehad. Maar we hebben besloten toch door te zetten en het reguliere vaccinatieschema te volgen. Je weet het toch nooit helemaal zeker of e.e.a destijds goed bij hem terecht is gekomen.
Maar... Bij ons ook drama! Gillen! Krijsen! Echt het brak mijn hart. Fijn dat mn man erbij was want ik stond daar ook te huilen. Na de 2e prik gelijk bij me genomen maar wat een verdriet. Sindsdien de hele dag al huilerig (ontroostbaar) en slaperig. Viel zelfs in slaap met verschonen en ligt nu in mn armen al 2 uur te slapen.
Hoop wel dat ie zo wakker wordt voor een voeding want ik heb het vermoeden dat ik gisteren een beginnende borstontsteking kreeg ?(rode vlekken, zere borst...) dus hij moet even goed gaan legen zo?

Hoe is het vandaag gegaan jippie? 
Net op de valreep een foto gemaakt met de milestone kaart ‘2 maanden’ 
het gaat zoveel te snel, ik ben ineens ook zo’n zoetsappige moeder die wil roepen ‘ STOP DE TIJD’!!!! 

Gebruiker, gisteren dus een extra fles van 100 gegeven tussen de middag. Verder was hij niet te genieten, hangerig en huilerig met af en toe flink krijsen. Ook had hij veel en zachte ontlasting. Dit zelfde had hij met 5 weken dus ik denk dat hij in een sprong zit ondanks dar hij pas 7 weken is i.p.v. 8. Vannacht om 23.00 fles en vanochtend om 7.45. Verder elke keer rond de tijden die jij aangaf. Hij slaapt al de hele dag dus ik maak hem elke keer wakker voor de flessen vandaag. Het lijkt vandaag dus te lukken en geeft echt rust. Ben erg blij met je tips?

Vera wat vervelend dat hij de prikken zo naar vond. Gelukkig zit het er weer op. Hoe is het met je borst? Echt een borstobsteking?

Vera, ik ben ook benieuwd hoe jet met je borst is (gekke zin, maar je snapt wat ik bedoel hahaha).
Jippie, wat fijn dat het spugen is gestopt!
Hier is het ook zoeken met een schema hoor. Net als je denkt dat je een ritme te pakken hebt, is het een dag later weer bal. Gisteren en eergisteren heeft ze overdag weer nauwelijks geslapen, terwijl ze natuurlijk wel doodmoe is op een gegeven moment, met als resultaat BRULLEN! Ze wil gewoon alles meemaken en overal bij zijn, zelfs de veranderende schaduw / licht plekken in de kinderwagen zijn al reden genoeg om wakker te blijven, want oh zo mooi! Die verwondering van die kleintjes vind ik wel heel tof. Bij het cb hebben ze een vierkante witte ‘lichtkoepel’ en daar kan ze geen genoeg van krijgen. Je zou denken dat ze naar het dak van de Sint-Pieter in Rome ligt te kijken ?
Hier ook meer poepbroeken idd, maar met dit warme weer leg ik haar ook vaker aan dus dat is dan misschien ook wel logisch?

Hee meiden, borstontsteking is afgewend en heeft dus niet doorgezet gelukkig. Omdat ik de symptomen herkende gelijk ingegrepen. Warme douche + massage voor voeden, daarna nog leeggekolfd, daarna koude compressen erop, lichte ibuprofen genomen, geen strakke beha en snachts opgestaan om extra te kolven. Dat 2 dagen gedaan en de rode vlekken en pijn trokken weg. Pfieuw!!
Ik herken die verwondering Tulipaa. Aaron vindt ook alles prachtig. Ook licht enzo haha. 
Hebben jullie verder ook zulke fijne dagen met die kleintjes en dit weer? Aaron heeft vannacht tot 2uur gespookt omdat ie niet kon slapen door de hitte...

Wat fijn Vera!!! Makkelijk dat je wist wat je moest doen.
Ik vind het verschrikkelijk weer! Echt opgesloten met zo'n kleintje. Hij slaapt hier juist heel goed. Afgelopen nacht gewoon weer netjes flessen om 23.00 En 7.30 en vandaag de hele dag geslapen dus ben benieuwd hoe hij het vannacht doet. Ik heb het wel bloedheet.
Die verwondering is zeker leuk meiden. Hier ook aandacht voor alles wat beweegt en lichtjes en de grote klok En veel lachen. Echt heel leuk!

Terug
Bovenaan