Uitgerekend eind mei/begin juni

Sorry meiden, het lukt mij niet om op alle persoonlijke verhalen te reageren. Woe-Do-Vrij ook weer werken en een dreumesmeisje in huis. Zal wel meelezen en aan jullie denken! 

@sté rustig het hoeft niet foute boel te zijn echt zijn veel vrouwen die aan het begin bloed verliezen. Hoe gaat het nu is het erger geworden?

@jippie nee eigelijk woensdag bruin donderdag met vlagen bruin vrijdag middag werd het rood zaterdag iets erger zondag nam het weer af maandag en vandaag alleen met afvegen bloed minder rood en veeg nog een x zit er niet nieuw. Echt raar he heb geen krampen of menstruatie gevoel morgen beld de verloskundige me hoe het gaat. Heb juist dat Mn buik nog steeds opzet savonds en krijg ook gevoeligere borsten. Miss heb ik wel een wondje aan Mn baarmoeder ofzo daar lijkt het meer op. maar heb er geen weet van dus probeer wel slag om de arm te laten 50/50 
heel erg naïef natuurlijk maar na 1,5 jaar wachten dacht ik waaaaa positief nu begint het geluk maar het is echt zo zenuw slopend poeh nog 13 nachten slapen dan een echo
jippie jij loopt gelijk toch? Hoe gaat het bij jou wanneer heb jij je echo?
en FelineA hoe was jou echo maandag??

Hoi allemaal,
ik heb afgelopen vrijdag een positieve test gehad. Na 4 IUI pogingen is het dus raak. Aan de ene kant super blij, maar ook vind ik het heel spannend. Het is nog zo pril... Ik tel de dagen, elke dag is er weer eentje. Maandag de 22e ben ik 6 weken +3 en krijg ik de eerste echo. Het lijkt me fijn om hier wat ervaringen uit te wisselen

Het is inderdaad een fijn forum. Mij lukt het ook niet om op iedereen apart te reageren.
@avb volgens mij lopen we aardig gelijk.... Ik ben 5 of 6 juni uitgerekend volgens mijn berekeningen. Jij toch ook zoiets? Ik heb volgende week woensdag een echo met 7 weken of 6 weken en 6 dagen. Ik had op de woensdag toen een positieve ovulatietest en heb ook op een donderdag progesteron geprikt, waaruit bleek dat ik het goed gevoeld en gemerkt had dus waarschijnlijk is de eisprong op donderdag geweest. Lekker ingewikkeld maarja dat is mijn lichaam ook? ik vind het wel super fijn voor je dat het bloeden in ieder geval afneemt en je geen buikpijn hebt en dat je wel symptomen blijft houden. Dat zijn positieve tekenen! En als je druk bezig bent vliegen de dagen ook wel om. Ik weet nog dat ik zei dat ik wel 2.5 week op mijn echo moest wachten en nu is het er nog maar 1.

Terug
Bovenaan