Uitgerekend eind mei/begin juni

Oja vraagje.. Hebben jullie een 9 maanden dagboek ofzo gekocht? Of weten jullie welke leuk is? Het lijkt me wel leuk om dat bij te houden als de echo goed is. 
En sporten jullie nog? Ik sport normaal namelijk 4 keer per week en wel heel intensief en explosief. Ik heb al wel een paar week wat overgeslagen en de dagen dat ik me gewoon wel goed voel ben ik geweest en doe ik een tandje minder. Dat vind ik wel lastig omdat mijn trainers het dus niet weten.

Jippie ja voel me ook wel rustiger nu ik heb de hele avond nog geen bloed verloren. ja klopt ik had ook die donderdag mijn ovulatie denk ook  5/6 juni uitgerekend. Schiet idd al op voor je de echo ook wel weer heel spannend zon dag kun je al vroeg? Merk je verder al wat? Ga je na deze echo (die vast een mooi groeiend kindje gaat laten zien) tegen jullie naaste vertellen?
Tulipaa gefeliciteerd! Spannend traject achter de rug zeg! Maar nu positieve test fijn zeg voor jullie! Wij krijgen op de zelfde dag eerste echo 22-10. Heb je al symptomen? 

Dat echo boek komt steeds op Mn instagram voor bij als advertentie lijkt mij wel leuk als het een goede echo is wel leuk idd om bij te houden.
nou ik ben niet heel sportief dus geen sporten. Loop en sta wel hele dag op Mn werk

Hoi dames, 
Ik mag mij ook hier melden :)
Bij ons is het momenteel een beetje een rollercoaster. 7 weken geleden heb ik te horen gehad dat ik pcos heb, vastgesteld door een inwendige echo, en dat kinderen opop de natuurlijk manier krijgen lastig gaat worden. Echter,  3 weken geleden kwamen wij thuis van vakantie en ik voelde me anders dan normaal en had toch wat kwaaltjes en aangezien ik al bijna 4 maanden geen menstruatie heb gehad dacht ik nou, ondanks de pcos ga ik toch maar testen. En ja hoor positief. De dag erna de verloskundige gebeld en we mochten de volgende dag gelijk langskomen om te bepalen hoe ver ik was.  Hier was een vruchtzakje op te zien, dus was ik volgens de verloskundige waarschijnlijk 4 weken. Nu mogen we a.s donderdag weer terug.
Ik vind het zo spannend en blijf maar onzeker of alles we goed gaat.. 

Nejomy, dat is inderdaad een rollercoaster zeg, maar wel een hele leuke nu ineens denk ik! 
Jippie en Avb89 ik heb zere borsten en de afgelopen twee dagen had ik aan het einde van de dag last van brandend maagzuur en jullie?
Avb89, ik vind het ook heel spannend. Droomde vannacht dat het mis ging. In mijn droom dacht ik telkens dat ik het gedroomd had, maar iedere keer bleek het dan toch echt mis te zijn. Heel akelig. Gelukkig was er vanmorgen niets aan de hand. Ik droom sowieso veel de laatste twee weken en ik ben vaak ook al vroeg wakker.

Tulipaa en Nejomi gefeliciteerd!
Dromen hoort bij de zwangerschap inderdaad, maar dit zijn niet de leuke dromen :(. Niet fijn wakker worden.
Het boek van ouders van nu schijnt heel leuk te zijn! Die wil ik na de echo ook bestellen. Pauline oud vond ik ook leuk, de vorige keer! Ook leuk om vanaf het begin bij te houden.
Ik sport ook niet, maar lijkt me tijdens sporten moeilijker te verbergen ook. Ik ben toch best erg moe en misselijk en heb ook wel een beetje een opgezwollen buik gevoel. Lijkt me dat vooral een sportmaatje dat wel door krijgt :p

@avb ik moet 's middags, maar 's ochtends moet ik gewoon werken en heb heel veel afleiding op mijn werk dus dat komt wel goed. We gaan het 's avonds aan mijn ouders vertellen en donderdagavond aan mn schoonouders. Mijn broertje en vriend zijn zus vertellen we het ook snel daarna. Mijn broertje wordt over ongeveer 1.5 week vader dus even kijken hoe en wat. Verder houden we het nog voor ons tot ongeveer 12 weken als dat lukt.
@zwangeryes tnx voor de tips ik ga ze zeker bekijken! Nou de ene sport doe ik alleen en zijn er altijd andere mensen in de lessen. En de bij mijn hoofdsport is het een rustige maand einde zomertrainingwn begin wintertrainingen dus daar valt het ook niet zo op. Hoever was jij ook alweer?
@tulipaa lastig dat dromen als ze negatief zijn. Gelukkig zijn ze niet echt. Ik herken het wel. Verder niet zoveel klachten. Ja heel moe ik kan hele dagen slapen. Beetje opgezette buik en afgelopen weekend veel buikpijn en diarree maar dat is weer over. 

Terug
Bovenaan