Uitgerekend eind mei/begin juni

[quote quote=10120286]Ik ben deze nacht wakker geworden met een doorweekt maandverband. Zegt genoeg [/quote]
Oeiii dat klinkt niet zo goed! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat het toch goedkomt. Heb je ook buikpijn?

sté het zit je echt niet mee. Ik denk dat we allemaal met je mee leven en hopen dat er een andere verklaring is voor jou bloedverlies. Toch nog maar een arts bellen hoor denk ik. Dikke knuffel
Ik heb van mijn zusje het negen maanden boek van oei ik groei gekregen. Heel leuk is ie.

Ik heb deze morgen gebeld. We moesten  vandaag gaan om nog eens bloed te prikken om te zien hoe het evolueerde. Ze gaan kijken of de waarden sinds vorige week al dan niet gestegen zijn en dan wat de oorzaak zou kunnen zijn. Is al de tweede keer vorige keer bij 4 weken nu 5weken. Heb gewoon geen zin om mijn bed uit te komen. 
Mijn vriend gaat er makkelijker over. Ik moet op mijn tanden bijten. Het zal wel eens lukken. Ik denk dat hij niet goed beseft wat dit met mij doet. Hij heeft al 3 kinderen. 

Wat moeilijk allemaal ste, veel sterkte !
Avb wat goed dat je wat geruster bent! Hopelijk blijft het goed gaan nu!
Op mijn echo zag alles er goed uit. Nou ja, "alles" ... Echt veel was er niet te zien. Maar zwanger ben ik zeker! Over 2 weken mogen we weer terug en zouden we het hartje moeten kunnen horen. Kijk ik zo naar uit!
Gynae zei ook dat het de eerste keer was dat ze meemaakte dat iemand meteen zwanger werd na 1x Clomid :D 

Ste, wat vreselijk spannend moet dit zijn, ik hoop met je mee dat het dit het bloedverlies dit keer onschuldig is. Wanneer hoor je de uitslag van het bloedonderzoek? Waarom maken ze eigenlijk geen inwendige echo?

Sté wat heftig zeg! Weet niet goed wat ik tegen je kan zeggen echt ontzettend rot! Sterkte 
mannen denken echt wel anders he die van mij vind het echt heel rot maar is veel nuchterder erin.
FelineA wat fijn zeg hele geruststelling vast voor je.
ik heb morgen avond een echo... ga naar zon centrum ervoor moet je zelf betalen maar ik moet weten waar ik aan toe ben gister ging het beter vandaag is het weer roder ben ook steeds wiebelig op Mn benen verlies al week bloed ook niet goed lijkt me.

Terug
Bovenaan