Uitgerekend eind mei/begin juni

Avb, ook voor jou duim ik dat alles in orde is!
Hier vandaag telkens wat buikpijn, het schijnt er bij te horen, maar wordt er bloednerveus van

Inwendige echo heeft niet veel zin voor het ogenblik. Bij vorige miskraam wel inwendige echo gehad en konden niet echt iets zien (behalve vruchtzakje) Morgen mag ik bellen voor de uitslag van bloedtest. En dan zien we verder hoe het moet. 1st nog flink wat uithuilen (nog niets anders gedaan eigenlijk) we hoopten zo dat het deze keer goed zat.. het is gewoon niet eerlijk... ?

Hallo, 
Ook ik ben uitgerekend in mei, 23 mei volgens de berekeningen. 
Dit word ons eerste kindje. Naja kindjes. Ik ben vandaag voor het eerst bij de verloskundige geweest voor een vroege echo, hierop bleek ik zwanger te zijn van een tweeling. Zo gek dit. Ik ben nu 8 weken zwanger. Alles zag er verder goed uit. 
Wat zijn bij jullie op het moment de verschijnselen of terwijl (kwaaltjes)? 
Ik heb af en toe met vlagen heel beroerd en als ik dan wat eet gaat het vaak wel weer. De ene dag is erger als de ander. Maar ik mag niet klagen zo te horen soms om me heen. En juist omdat het er 2 zijn zegt men dat de misselijkheid 2x zo erg word.
Ook ben ik heel moe na 16:00, vooral is dit de afgelopen week extreem. 
Over het nieuws van de tweeling ben ik nog wel wat van in shock, gekke gedachte 

@Sté, nee ik kan me ook wel voorstellen dat het nog te vroeg zou zijn voor een echo, dan kunnen ze nog niet zoveel zeggen. Ik begrijp wel een beetje hoe je je voelt, mijn eerste zwangerchap is ook een miskraam geworden, ik zou ook enorm verdrietig zijn als het weer zo zou zijn. Er is ook niets wat iemand kan zeggen of doen wat het beter maakt. Heel veel sterkte meid!

Zojuist m’n eerste echo gehad. Het zit op de goede plek! Dat vond ik vooral heel spannend na eerdere bbz afgelopen juli. 
Het hartje klopt, en zoals ze nu kon zien ben ik 6w2d en op 3 juni uitgerekend.
Kan het nog niet echt bevatten! 

Hoi allemaal...
ik ben vanmiddag het begin van ons kindje verloren.. ben er echt kapot van lichamelijk gaat het wel goed..
lees af en toe nog wel x hoe het met jullie gaat.. wens jullie echt een hele voorspoedige zwangerschap en mooie toekomst  met jullie kindjes. Hoop dat wij het zelfde snel mogen ervaren.
-x-

Terug
Bovenaan