Uitgerekend eind mei/begin juni

Ohh avb, en sté, wat verdrietig om te lezen.. ik heb een paar dagen niet gekeken op het forum en een boel gemist geloof ik.. En voor nu het verdriet er gewoon laten zijn! Dat moet zn plekje hebben...
Een mk is heftig en zeker als je er al een eerder hebt gehad.. helaas heb ik ervaring. Maandag een goede echo gehad met nu 7 wk en een volop kloppend hartje, heel onwerkelijk! Spannend of t goed blijft gaan nu, maar probeer er maar vertrouwen in te hebben. 

Dat is gek.. Ik had uurtje geleden al gereageerd, maar hij staat er niet.. Dus dan maar opnieuw...
Avb wat een ontzettend rot nieuws voor jullie. Ik leef met jullie mee. Ik had zo gehoopt dat het goed zou komen, maar helaas. Sterkte met het verwerken en ik hoop nu maar dat jullie snel een goede zwangerschap mogen hebben. Xx

Fijn marije!
Gefeliciteerd dushidevil! Twee, wauw! Lijkt me ook wel erg spannend ja.
Avb en Sté sterkte. Wat ontzettend eng dat vloeden en de miskraam is super rot :( sterkte :(

@avb89 en Ste. 
Ik las jullie verhaal. Wat vreselijk voor jullie. Ik hoop dat het jullie in de toekomst wel gegund is om een kindje te krijgen. Ik gun het jullie in elk geval wel. 

Dat snap ik Marije :( maar het is jullie van harte gegund en wees vooral gelukkig met de goede echo hoor! ZonZ forum is zowel voor de mooie als voor de nare momenten

Hallo iedereen,
@ Abv89 ik begrijp heel goed hoe je je nu moet voelen. Ik wens je heel veel sterkte. Ik was nog liever elke maand ongesteld geweest in de hoop dat het ooit eens zou lukken dan dit 2 keer mee te moeten maken. 
Dames, jullie zijn allemaal zo ontzettend lief en een grote steun. Aangezien we het aan niemand wilden zeggen dat we aan het proberen waren... Voel jullie dus vooral niet schuldig!!!
Ik heb daarnet gebeld voor de resultaten, de waarden waren gezakt naar 15%. Maandag moet ik terug bloed laten prikken om te kijken of alles weg is. We kregen de opdracht om deze maand niet te proberen. Het volgende eitje zou te zwak kunnen zijn en weer op een MK kunnen uitdraaien. Na volgende maandstonden dus nieuwe poging met ivf en wordt de eventuele zwangerschap ondersteund met utrogestan omdat we het al 2 keer zo vroeg verloren zijn.
Ik blijf moed houden, hoewel het voor het ogenblik heel moeilijk is... 
Ik denk niet dat ik hier de komende weken tevoorschijn zal komen. Hopelijk kan ik in november hier goed nieuws komen plaatsen.
Tot later en succes nog aan iedereen. ?

Terug
Bovenaan