Uitgerekend eind mei/begin juni

Ik heb even een onzeker momentje... Had vanochtend na het plassen klein beetje licht bruinige afscheiding. En sinds vanavond voel ik het wat steken rondom mijn linkereileider. Ben zo bang dat ik weer een bbz heb. Pff nog 6 dagen wachten op de echo. 

Zwangeryes ik kijk het nog even aan en anders ga ik morgen even bellen naar het ziekenhuis. Het weekend zit er helaas wel tussen en het is voor mij moeilijk een afspraak te maken doordeweeks ivm werk. Ik wil niet dat ze het op de werkvloer al weten. Woensdagmiddag ben ik vrij dus was al blij dat het dan kon. Misschien is het ook wel niets en mijn onzekerheid, maar ik voel liever rechts iets dan links in dit geval.

Ja snap ik jippie, misschien kan het wel in het weekend *duimduim*. 
Krampen hoeven natuurlijk niks te betekenen maar ik snap met het oog op je bbz dat je er gestresst van wordt hoor! Geen bloedverlies meer?

Het was niet echt kramp meer gewoon steken maar nu is het weer een tijdje weg. Ook geen bruine afscheiding meer gehad dus ga er nu maar even vanuit dat het goed is. Ik zal blij zijn als het woensdag is. Wel heb ik een nummer gekregen wat ik dag en nacht kan bellen mocht ik echt klachten krijgen.

Oh dat klinkt allemaal weer wat beter! Lijkt mij een beetje een geruststelling dat je altijd kan bellen en dat de afscheiding  ook weer gestopt is. Misschien gewoon zwangerschapskwalen.. dat hoop ik!

Terug
Bovenaan