Uitgerekend eind mei/begin juni

Ik ben ook de hele dag door een beetje misselijk, het wordt dan iets erger als ik een lege maag krijg dus ik eet eigenlijk de hele dag door. Lang leve de droge crackertjes! Heb alleen niet dat ik ook het idee heb dat ik moet overgeven, dat is dus ook nog niet gebeurd. Bij jullie wel?

Ik ben ook de hele dag door misselijk. Het gaat met vlagen. Vooral 's morgens en 's avonds voor het eten is het erg. De geur en het idee van warm eten doen me walgen, dus ik eet voornamelijk fruit, muesli, crackers en brood. Hoort erbij, denk ik dan maar :) 

Misselijkheid wordt bij mij ook erger en vooral ‘s middags tussen 13-15 uur. Heb vanmiddag een borrel van mijn werk die ikzelf georganiseerd heb, maar zou het liefste op de bank blijven liggen. 
Bij mijn vorige zwangerschap ook gehad en dat was met 12 weken over. Hopelijk verloopt deze zwangerschap hetzelfde. 

Hier wel inclusief overgeven ja, dat tot nu toe wel alleen in de ochtend.
Ik eet ook de hele dag door maar kleine hoeveelheden, vind misselijkheid zo naar! Heb liever pijn, haha
Kan gedurende de dag vaak ook niet plaatsen of het honger is of misselijkheid. Dwing mezelf dus te blijven eten, maar het gaat niet van harte. Hoop zo dat dit met 12 weken beter is. Nog 5,5 week hahaha!

Ik geef wel veel over. De hele dag door. Sowieso elke ochtend als ik uit bed kom, vaak op m'n werk ook nog.. niet fijn. Word er inderdaad ook wel wakker van in de nacht. Ben ook continue aan het eten, dus kom ook flink aan.. koud water hou ik ook echt niet binnen, alleen warm water. Blegh. Vorige zwangerschap was het alleen ''s ochtends dus dat viel nog mee :p

Hier ook veel honger of misselijk. Lastig om het verschil precies te herkennen. Ik eet in bed als ik op sta, ook als ik in de nacht daar de wc ga. Eet ik een klein beetje, maar heb ik niet zo’n lege maag als ik op sta. 
Verder slik ik twee keer per dag gember capsules. Dit helpt echt, voelde me voor het gebruik van de capsules echt super beroerd en nu is het aanwezig, maar niet zo vervelend meer. Ik eet alleen dingen waar ik echt zin in heb. Nu kan ik er dus prima mee door, wat echt fijn is! 
Morgen 8 weken, dus nog maximaal 4 weken te gaan (hoop ik). Dinsdag de eerste echo! Ben zo benieuwd!! 

Avb89 en Sté, wat ontzettend verdrietig en oneerlijk voor jullie. Heel veel sterkte de komende tijd:)

Terug
Bovenaan