Uitgerekend eind mei/begin juni

Hier niet zo misselijk. De ochtenden zijn wel wat ‘zwaarder’ dan normaal. Verder geen last als wat jullie beschrijven. Wel gespannen borsten maar doet verder geen pijn. 
Ik merk dat mijn buik groeit! Althans, mn darmen zoeken een nieuwe plek om ruimte te maken voor de baarmoeder. Maar je ziet het duidelijk. Bij mn eerste zwangerschap had ik dat zo snel nog niet. Jullie? 

Fijn dat iedereen andere klachten heeft hoor! Niet iedereen zo misselijk gelukkig!!
Hier helpt eten in bed niet echt, ik spuug dat er altijd weer uit. Voel me na het overgeven wel vaak beter. 
Mijn darmen werken zich ook wat naar boven maar ik wordt ook gewoon dikker van het vele eten om maar zo min mogelijk misselijk te worden. Vooral brood helpt, en dat is niet zo heel mager. Ik eet echt wel 8 broodjes op een dag, normaal 3..

Ik was week 5 en 6 super misselijk, met spugen erbij. Sinds maandag gaat het stukken beter. Ben nu de hele dag een beetje misselijk, maar kan wel gewoon "normaal" eten. Werd vannacht wakker met super veel honger trouwens! Dus zat om 4 uur s nachts aan broodjes pindakaas, haha! 

Hier ook een opgeblazen buik met rommelende darmen/baarmoeder. Met vlagen misselijk als mn maag te vol of te leeg is. Dan even rustig aan en dan is het ook vrij snel weer over. Ik eet de hele dag door haha
Vooral echt last van mn borsten. Als ik s nachts omdraai gewoon echt bijna pijnlijk. En hondsmoe!
Komende woensdag de eerste afspraak plus echo. Super spannend. Volgens mijn eigen berekeningen ben ik morgen 7 weken. 1 juni uitgerekend

Spannend Annemieke! Ik heb dinsdag de eerste afspraak, maar zonder echo helaas :p. Vind het wel weer spannend, nieuwe praktijk, nieuwe mensen, nieuwe ruimte :p

Hier gelukkig totaal nog niet misselijk (afkloppen!). Ben vandaag vijf weken dus misschien kom ik nog aan de beurt. Als ik ergens een hekel aan heb dan is het spugen dus hoop dat het me bespaard blijft! Ik ben wel makkelijk duizelig, soms ook gewoon als ik op een stoel zit... En heb vorige week wat brandend maagzuur gehad.

@Annemieke we mogen tegelijk voor de 1e echo! Ik heb ook woensdag een afspraak staan. Ben je zenuwachtig?
@zwangeryes wat vervelend dat je nog zo aan het spugen bent! Ik hoop dat het snel minder wordt.

Haha ah, dat spugen overleef ik wel hoor. Ik eet en drink genoeg en er blijft genoeg binnen :). Zo lang de baby leeft en groeit zoals het hoort vind ik het allemaal goed. 
Mijn borsten zijn wel echt keihard nu trouwens, slaapt niet lekker. 
Hoe is het met jou jippie? Nog steken en bloedverlies of is het gestopt? 
Wel snel al woensdag een echo, ik hoop op goed nieuws voor jullie!

Terug
Bovenaan