Uitgerekend eind mei/begin juni

Ik zou maandag de echo hebben, maar heb hem toch weer teruggezet naar volgende week als ik 8 weken ben. De kans is aanwezig dat je minder ver bent en dat kan dan weer onzekerheid geven. Maar dat komt doordat ik eerder een missed abortion heb gehad.
Deze zwangerschap ben ik vooral bang om de 5e ziekte te krijgen (die schijn ik nog niet gehad te hebben) en daardoor een miskraam. Bij mijn vorige zwangerschap totaal niet bang voor geweest. Gelukkig zit mijn zoontje niet op de crèche, dat verkleint het een klein beetje.

@Sanne1979: kans op de vijfde ziekte is dan denk ik niet zo groot als je zoontje niet op het kdv zou. Ik werk op een kdv en heb m gelukkig al gehad..
Alleen geen antistoffen tegen toxoplasmose, dus de kattenbak is voor mijn vriend de komende maanden ;-)

@Sanne1979: kans op de vijfde ziekte is dan denk ik niet zo groot als je zoontje niet op het kdv zou. Ik werk op een kdv en heb m gelukkig al gehad..
Alleen geen antistoffen tegen toxoplasmose, dus de kattenbak is voor mijn vriend de komende maanden ;-)

Inderdaad, ik zou me proberen weinig zorgen te maken, helemaal als je kind niet op een opvang zit!
Haha nou dat je de kattenbak niet mag doen lijkt me geen ramp :D
Lijkt me inderdaad handig om de echo gewoon met 8 weken te doen hoor, dan zie je sowieso wat :)
Ik ben echt benieuwd wanneer ik moet en hoe ver ik dan ben. Ik denk zelf dat ik nu tussen de 7 en 8 weken ben dus ik hoop dat ik met 10 weken over 3 weken mag 

Volgende week woensdag terug voor een 2de echo. Hopelijk ziej het al wat beter. 
Sinds deze week wordt men misselijkheid ng erger. En tegen de avond wordt ik ook wat moeier. 

@zwangeryes gelukkig geen bruine afscheiding meer gehad en heel af en toe een steekje maar die heb ik rechts ook soms dus ik denk dat het wel goed komt. Wat sta jij er lekker nuchter en positief in zeg! Nou heb ik misselijkheid en spugen er ook voor over als het dan verder goed gaat met de baby maar ik geloof dat ik wel even zou klagen. 
Misschien een hele stomme vraag meiden, maar als ik zeker weet wanneer mijn eisprong geweest is kan ik dan alsnog minder ver zijn dan verwacht? 
Ik ben wel blij met een echo op 7 weken. Het gaat mij er nu in 1e instantie om dat het op de goede plek zit dus mocht ik minder ver zijn maar er is wel iets te zien dan ben ik al heel blij.

Jippie ja dat kan! Ik had bij mijn eerste een late innesteling, dat scheelde 5 dagen met wat ik had betekend aan de hand van de eisprong. Is dus ook helemaal goed gekomen hoor! 
Ja met die onzekerheid van een bbz zou ik ook zo snel mogelijk een echo willen. Dan maar wat langer tussen de vroege echo en de termijn echo toch!
Maar dat je nu steekjes soms aan beide kanten hebt en geen bruine afscheiding meer zal wel geruststellend zijn ook, wat fijn zeg!
Ja ik sta er vrij nuchter in. Ik hoop dat alles goed zit en ik zie het allemaal wel. Ik neem m'n vitamine en ik neem niet wat ik niet mag en dan kan ik er verder weinig aan doen toch? En soms klaag ik ook wel eens hoor, al dat overgeven is niet echt leuk natuurlijk. Maar het helpt dat ik weet waar ik het voor doe en tsja, wat zijn nou 12 (of eigenlijk maar 8) weken (ik hoop dat het dan minder wordt :p ) op een mensenleven toch! 
Mijn man zei net ook, je bent nu zo misselijk, straks zijn het er twee. Het is inderdaad wel erger dan bij de eerste zwangerschap. Nou verwacht ik er gewoon 1, maar ik vind het wel gek dat het zo kan verschillen. Ik vraag me ook af of het dan nu wel een jongen wordt :p. Maar dat duurt nog een paar maanden voordat ik dat weet :p
Vervelend Mien, dat jij ook misselijk wordt. Ik ben inderdaad ook echt doodop, na 4 uur of zo functioneer ik niet meer en als ik geen kind had was ik vandaag lekker tot 12 uur blijven liggen :p

Dankjewel voor je antwoord! Ik ben zeker blij dat ik geen afscheiding en steken meer heb. Dat waren vorige keer de signalen samen met duizeligheid dat het niet goed zat. Nu voel ik me verder echt niet zwanger behalve het feit dat ik heel moe ben en wat meer hongermomenten heb. Hoop maar dat dat goede tekenen zijn? nog 3 nachtjes dan zullen we het weten. 
En inderdaad die 8 weken zijn ook zo weer voorbij! Dan nemen de klachten weer een tijdje af. Nog even geduld bij jou voor de echo en of het er dan 1 of 2 zijn! Wij hebben het er ook wel over gehad. Vooral omdat de rest dit keer gelijk zo fel was en omdat we door de clomid een verhoogde kans hebben. Ook hebben 2 familieleden een tweeling.
Ik heb wel echt zin om het te vertellen aan mijn ouders! Verder heeft volgens mij niemand wat door. Soms wel lastig om het stil te houden.

Terug
Bovenaan