Uitgerekend eind mei/begin juni

Gisteren een positieve test in mn handen gehad. 
13 aug en 12 sept ongesteld geworden. Achteraf 12 sept vermoedelijk innesteling. Maar als ik ga rekenen vanaf 13 aug zou ik nu op 6w + 3d zitten. Maar mn cleaurblue gaf gisteren en vandaag 2-3 aan. Heel onverklaarbaar.. Iemand enig idee hoe dit kan?
Ik heb in de week van 8 oktober een vroege echo voor een kloppend hartje. Hopen dat ik dan op voldoende weken zit. Vorig jaar eind juni een bbz gehad, dit jaar eind maart een curretage gehad. Oa daarom nu al eerder voor het kloppende hartje.

Gefeliciteerd Jopie! Hopelijk heb je straks een goede echo! .
Misschien maak je iets minder hcg aan of is het iets later ingenesteld? Mijn eerste was ook 5 dagen later gezet met de termijn echo, die was waarschijnlijk later ingenesteld. Ik had een hele regelmatige cyclus toen. 
Gebruiker 1009274, oh je hoort het woensdag al, handig. Wat ga je doen als je toxoplasmose al hebt gehsg? Alsnog niet eten wat je niet mag eten of wel af en toe een biefstuk?

@zonnetje wat fijn dat het er voor nu goed uitzag. Had je bij die 2 miskramen een leeg vruchtzakje?
@Jopie, voor jou gaat de 1e echo ook al opschieten. In maart heb je ook een miskraam gehad? 
@Zwanger Yes, ik werk niet in de opvang maar omdat ik al een kleintje heb wil ik weten of ik het virus al een keer gehad heb. Je kan je er volgens mij niet tegen inenten, maar dan weet ik dat ik nog voorzichtiger moet zijn. Mijn vorige zwangerschap nooit wat over gehoord. Eigenlijk hetzelfde met kinkhoest. Dat is ook van het afgelopen jaar. 

@Zwanger Yes, als ik de antistoffen heb zal ik vooral in hofho wat relaxter zijn en wel gewoon de voorschriften voor zwangere vrouwen aanhouden. Zou wel echt fijn zijn als er antistoffen zijn!
@ iedereen, hebben jullie al kwaaltjes? Ik ben deze hele week al ziekjrs. Flinke verkoudheid opgepikt met keelpijn. Sinds 2 dagen misselijk en weinig eetlust... 

@joppie 
Alvast proficiat.
Ikzelf zit ook in verward moment. Laatste menstruatie gehad op 11 augustus, maar nrml pas rond 7 september eisprong gehad/gevoeld en volgens men test van clearblue bennuk 3+ ? volgende week woensdag afspraak, benieuwd wat ze zullen zien en zegn ?

@sanne1979 
bij de eerste alleen een dooierzakje te zien, toen ging t savonds na de echo mis. 
Bij de tweede lang en gek verhaal, was wel een vruchtje te zien, maar t was echt maar een stipje en super vaag, lag ook niet zo mooi zichtbaar nog.. ging toen mis toen k dacht net 6wk te zijn maar denk dus al vij begin van wk 5 ofzo.. 
fijn te lezen hoe t bij anderen gaat.. benieuwd naar jullie eerste echo’s! ? 

Goedemorgen allemaal,
Even een vraagje of dit herkenbaar is voor iemand (en ja, ik weet dat het voor iedereen anders is ;-)). Ik heb woensdag de positieve test gehad en was heel onwerkelijk. Maar sinds gisteravond 'voel' ik ineens niets meer. Weet ook niet precies wat ik niet meer voel. Misschien is het ook wel de roes die een beetje wegtrekt. Herkenbaar voor iemand? Zo duren 4 weken tot de echo wel erg lang!

Beterschap gebruiker 100927! Hier ook mmisselijk-ig, niet overgeven gelukkig nog. En pijnlijke borsten.. bij mijn eerste zwangerschap was ik alleen de ochtenden misselijk en nu meer de hele dag ..
Haha allemaal verwarde testen :p. Ach, als ze maar positief zijn en blijven!

Terug
Bovenaan