Uitgerekend eind mei/begin juni

jippie ik ben niet echt zenuwachtig. Meer super benieuwd! Ik merk dat alles een beetje op pauze staat qua baby shoppen en in mn 9 maanden boek schrijven tot het "Echt" is woensdag.
Woensdag word voor meer een spannende dag las ik al! De weken vliegen voorbij, maar nu ineens duurt een week lang haha

Haha ja de weken vliegen op zich voorbij ja, dat is met de laatste weken wel anders denk ik :p 
Bij ons zit een tweeling alleen in de schoonfamilie, dus daar heb ik geen verhoogde kans op. Ik weet ook bijna zeker dat het er maar 1 is hoor :p. Zó misselijk ben ik denk ik nou ook weer niet. 
Gefeliciteerd met de 8 weken grens :)

Misselijkheid wordt bij mij ook erger. Maar vooral ‘s middags.
Ik weet dat de kans op de 5e ziekte klein is, maar toch. Gisteren met mijn zoontje naar de kinderboerderij geweest en las later dat je dan beter niet in de stallen en tussen de bokjes kan lopen. Zeker in het voorjaar met het lammerseizoen (voor de meiden hier met kids). 
Nog een week tot de echo. Ben zo benieuwd.
Hebben jullie je al aangemeld voor “berichtje uit je buik”? Is zo leuk, dan krijg je wekelijks een filmpje te zien hoe de kleine er ongeveer uit moet zien.

Berichtje uit je buik had ik de vorige keer inderdaad! Nu nog niet omdat het drie weken kan schelen of zo en dat scheelt op zon filmpje zo veel in grootte..

Pfoe, morgen naar de verloskundige voor een intake. Vind het toch wel spannend. Maar geen echo dus, dus het is waarschijnlijk alleen kletsen. Ze kunnen nog niks voelen en horen denk ik..

Ik heb me ook nog niet aan gemeld voor berichtje uit de buik. Ik moet zeggen dat ik het ook niet kende. Als woensdag mijn echo goed is dan ga ik pas weer verder kijken. 
Zwangeryes heel veel succes morgen! Ook al is het alleen een gesprek. Ik zou het ook spannend vinden. Het komt zo dichtbij. Hoelaat mag je? Gaat je partner mee?

Spannend woensdag de echo!! Super leuk, nog 2 nachtjes slapen. 

Morgen heb ik ook mijn eerste gesprek bij de VK. Deze bezoekjes deed ik vaak alleen. Nu gaat mijn dochtertje mee. Ben benieuwd. We gaan alleen even kletsen en de nipt bespreken. Om 09.00 uur mag ik al. Echter zal ik met 35 weken naar het ziekenhuis overgedragen worden. Daar moet ik bevallen ivm mijn vorige keizersnede. Maar voorlopig zit ik gezellig bij deze vk!

Ja ik neem ook mijn dochter mee naar de intake. Niemand weet van de zwangerschap dus ik kan moeilijk oppas regelen.. ben benieuwd hoe dat gaat. Mijn man zou mee gaan maar is opgeroepen op werk dus helaas. Ik ben om 9.45 uur. Ben ook echt benieuwd naar hoe de verloskundige is en zo. 
Leuk ook morgen naar de VK gebruiker!
Jippie, spannend woensdag hè, hoe gaat het nu met je?

Terug
Bovenaan