Uitgerekend eind mei/begin juni

Het was goed! Zo blij, zo opgelucht. Maar die aanleiding van de bloedingen, geen idee dus. Ik probeer meer te gaan genieten nu. 9+4 (3 dagen vooruit gezet) 

Oh wat fijn zeg, gebruiker!! Even opgelucht ademhalen. Goed dat je die echo even hebt laten maken voor de bevestiging. 
Nee de crohn was al rustig voor de zwangerschap en is dat eigenlijk nog steeds, voel me prima! 
Net een controle gehad en alles gaat volgens het boekje, keurig gegroeid, hartje zelfs al gehoord en toen we nog een keer keken ging de mini teddybeer bewegen! Alle armpjes en beentjes gingen op en neer ? zó bijzonder! Heb het gefilmd want mijn vriend kon helaas niet mee.. en daar ben ik wel blij mee, nu kan ik lekker vaak terugkijken en even nagenieten... ? denk dat ik nu wel in Mn 9mnd dagboek durf te beginnen...?

Ik heb net de intake gehad bij mijn oude verloskundige en ik ben zo blij dat ik weer terug kon! Heel fijn! Het voelde echt als thuiskomen en ik voel me daar een stuk fijner. 
Nu heb ik 3 november mijn eerste echo en daarna ga ik weer een afspraak maken bij de verloskundige.
Ik ben de afgelopen week ook weer flink aan het overgeven trouwens, ik dacht dat ik daar inmiddels klaar mee was.. nou ja! 

Wat fijn, Zonnetje in huis!! Lekker beginnen te schrijven in het boek inderdaad :)
Zwanger Yes, dat overgeven/misselijk zijn gaat bij mij in vlagen. Misschien bij jou ook wel? Sterkte! 

Terug
Bovenaan