Uitgerekend eind mei/begin juni

Gefeliciteerd Feline!! Wat ontzettend leuk. Wij hadden er vanwege de clomid ook rekening mee gehouden, maar het is er 1.
Alle andere meiden ook weer van harte gefeliciteerd!
@zwangeryes wat fijn van die ouders en schoonouders. Wij hebben dat straks gelukkig ook en nog 1 dagje naar de kinderopvang denk ik. 
Ik ben deze week een beetje afwezig. Zit lekker een paar dagen in Valencia. Wel ontzettend zoekende met eten, want ze hebben hier heel veel tapas met iberico ham en het vertalen etc. Vanavond maar lekker pizza gegeten dan hoefde ik even niet na te denken.

Bedankt allemaal!
Voorlopig denkt de gyn dat het een tweeeiige is, maar ze durft het nog niet met zekerheid te zeggen. Over 3 weken ga ik alweer terug, misschien is er dan meer nieuws. :) 

Leuk Feline, een tweeling!! En welkom aan esj.Spannend gebruiker, waarom denk je daaraan? Of is t zon onbestemd gevoel dat je niet los kunt laten? Wanneer kun je terecht? Ik moet idd vanwege medicijngebruik naar de gynaecoloog, maar heb wel een intake bij reguliere Vk zodat zij eventuele nazorg aan huis kunnen doen. En infuus is idd ook vanwege de crohn, elke 8 weken.. Ik heb straks weer een controle, voel me eigenlijk niet anders dan twee weken geleden maar zal toch enorm gerustgesteld zijn als het hartje (nog steeds) klopt... Spannend! Doen jullie trouwens (ook) mee voor moeders voor moeders? 

Wat leuk! 2 tweelingen in deze groep toch?? 
Ik kan om 13.00 uur terecht. Ja, echt zo’n raar gevoel. Kan het niet loslaten. Daarbij blijft dat ik al een hoop bloedingen heb gehad afgelopen tijd. Met 6.4 wel een kloppend hartje gezien, maar je hoort wel eens van die verhalen die je gewoon niet wilt horen. Ik hoop dat alles goed is. 

Tulipaa gefeliciteerd met de goede echo!
Elsje welkom en ook gefeliciteerd!
Gebruiker, ik ben benieuwd, hoop dat het goed zit!
Feline ook een tweeling! Gefeliciteerd! Ben jij ook zo misselijk geweest net als Sanne?
Ja moeders voor moeders, goed initiatief! 
Zonnetje in huis, rot de Crohn, heb je daar ook extra klachten van met je zwangerschap? 

Terug
Bovenaan