Uitgerekend eind mei/begin juni

Hoi allemaal 
mij was even nieuwschierig hoe het met jullie gaat. Super fijn voor jullie die goede berichten!
felineA een tweeling wat gaaf zeg!!  Jippie fijn dat het nu goed zit geniet ervan.
nogmaals gefeliciteerd iedereen!!

Hoi avb89, wat leuk dat je een berichtje achter laat op dit forum. Hoe is het nu met jou? Kun je het een plekje geven? 

Hey, lief van jullie!
maar nee hier gaat het nog niet ik dacht dus dat ik het gezien had maar na een week bleef ik vloeien en had ik even een test gedaan of die weer wit was.. knal positief echo bij de verloskundige niks te zien naar de SEH bloedprikken echo niks, zondag weer dinsdag weer en nu morgen weer Mn hcg is 750 stijgt steeds met 100 in 48 uur het is nu afwachten of het zakt anders moeten ze stappen ondernemen maar ze heeft goede hoop dat Mn lichaam het door krijgt.. hcg is ook nog “laag”.
Heb verder geen pijn lichamelijk...

Wat heftig nog avb! Laat je weten hoe het afloopt? Ik hoop echt dat het vanzelf zakt deze week voor je. 
Ik heb vandaag een zware dag. We moesten vroeg uit bed vanwege de vliegreis terug naar Nederland, maar ik was voor het eerst de hele dag een soort van misselijk.
Vandaag ook de knoop doorgehakt welke verloskundige we nemen en gelijk gebeld. Woensdag 7 november heb ik met precies 10 weken mijn termijnecho en intake gesprek.

Hey Avb89, wat fijn om even wat van je te horen zeg. Ik moet toch af en toe wel aan je denken hoor. Zo blijf je maar bezig zeg, met deze zwangerschap. Lijkt me best wel heftig allemaal voor jullie. Kan je er ook over praten met familie, of houden jullie het voor jezelf? Gelukkig heb je verder geen lichamelijke klachten.. 
Wij gaan het dit weekend bekend maken aan onze ouders. Ben nu 10 weken. Over 2 weken aan onze vrienden. Echt nog niemand weet het, dus ik sta te popelen om het te vertellen. Net ook een leuke aankondigingsposter gemaakt voor een foto met mijn dochter. Een soort to do list om grote zus te worden. 

Hallo dames!
ik lees ookal een tijdje met jullie mee! Ik ben nu 10 weken zwanger en een mooie echo gehad met 7+6 en 9+6. 5 november heb ik de termijn echo. 
Ben ontzettend zenuwachtig geweest omdat ik in maart een mission abortion heb gehad met ongeveer 9 weken. Nu probeer ik het echt los te laten en te genieten van de zwangerschap. Komen een hele hoop emoties los.. pfff.. maar daar zal ik wel niet de enige in zijn

Emoties, ja, alle kanten op.. van verdrietig maar blij naar boos naar bang naar vrolijk.. man. Zo vermoeiend. Ik ben ook erg moe, kan mijn bed heel moeilijk uit komen om naar mijn werk te gaan of überhaupt om mijn dochter uit bed te halen. Ben misselijk gedurende de dag met overgeven en gedoe. Zwanger dus :p. Ben wel heeel erg aan het hopen dat alles goed is 3 november met de baby. 
Gefeliciteerd mommmy! Ik kan me voorstellen dat er nu extra emoties zijn. Wat fijn dat je de grens van de vorige keer voorbij bent.
Wat leuk gebruiker, de poster!
Oh avb, wat erg allemaal :( verschrikkelijk! 

Terug
Bovenaan