Uitgerekend eind mei/begin juni

Dankjewel zwanger yes! 

Wat leuk dat je al een dochter hebt! Ik heb zelf dus verder nog geen kinderen en dat komt misschien maar goed uit nu ik zo labiel en emotioneel en moe ben!
Probeer vertrouwen te hebben in je lichaam!! Dan komt het vast goed de 3e! 

Haha ja mijn lichaam heb ik wel vertrouwen in hoor. Zo veel Kwalen dat ik geen rekening hou met een naderende miskraam of iets dergelijks. Maar er kan vanalles gebeuren nog natuurlijk. En voor nu de momenten dat ik me goed voel genieten :D 
En die momenten zijn er ook zat hoor! Vanmorgen nog lekker samen met mijn dochter en man ontbeten met verse sinaasappelsap en een pistoletje zonder problemen :).

Wij hebben alleen ouders verteld en vandaag kwam mijn vriendin vertellen dat ze zwanger is! Ik was helemaal in de war. Wel super blij voor haar natuurlijk maar ik dacht alleen maar...moet ik het haar nu ook zeggen? Maar dan pak ik haar momentje af. Zal ze het stom vinden als ik over een paar weken zeg ik ben ook zwanger terwijl ik dat dus al wist... dus ik heb niks gezegd en nu voel ik me rot 

Oh niet rot voelen. Logisch toch, snapt zij ook wel hoor, dat jij het nog even voor je wil houden en haar moment niet wilde pakken. Is zij ook iets verder nu?

Kan me voorstellen dat je even in dubio zat annnemiekke maar zij snapt het vast! Je miet zelf je moment kiezen en je niet door andere dingen laten leiden... 
dat benieuwd zijn of alles goed is herken ik wel zwanger yes. Ondanks dat je eigenlijk geen redenen hebt dat het niet goed zou zijn..
Wat een achtbaan avb... hopelijk ziet je lijf het zelf inderdaad. Hij gaat het zo verder met je? Dat afwachten lijkt me heel pittig, zeker als je lijf nog zo volop hormonen aanmaakt..
wij hebben morgen de termijnecho met 10+2 weken en als het goed is willen we het onze ouders en mijn opa en oma gaan vertellen. En dan zo rond t weekend ook aan vrienden. Merk ik dat nog wel extra spannend vind, want als het misgaat daarna moet je ook weer dat aan iedereen vertellen.. maar de kans daarop is nog maar klein dus we staan er maar positief in???

Veel plezier met de termijnecho! Ik mag nog 2 nachtjes slapen wachten. Ben zo benieuwd, maar begin het ook weer spannend te vinden! Dan als het goed is 10.3.
Met vlagen begin ik mij soms een beetje beter te voelen, laten we hopen dat dat doorzet! Hoe is het met jullie? 

Oh wat snel alweer voor jullie. Fijn. Ik ben nu net 9 weken en moet nog ruim een week wachten (als mijn vrije dag word goedgekeurd) 
Dan gaan we ook de nipt bespreken. Wij gaan het toch wel doen. Wel weer extra spannend maar willen het gewoon weten op voorhand.

Terug
Bovenaan