Uitgerekend eind mei/begin juni

Veel echo's deze week meiden!! Veel plezier en succes allemaal! 
Zelf 7 nov pas termijnecho met 10 weken. 
Hoe voelen jullie je inmiddels nu jullie verder in de zwangerschap zijn? Ik moet zeggen ik heb wel allerlei symptomen af en toe maar niet zo heftig en vandaag zelfs energie voor 10. Voel me vandaag totaal niet zwanger. Ik moet zeggen dat me dat ook wel onzeker maakt.

Jippie dat had ik toevallig ook vandaag. Wij lopen aardig gelijk. Maar dan prik ik ff in mn borsten en dan oh ja nog gevoelig dus het moet goed zitten.
Als je het niet vertrouwd gewoon de verloskundige bellen.

Wat is de reden dat jullie rond 10 weken al de termijnecho hebben? Ik heb hem met 12w en gelijk uit het eerste trimester. Dus wel fijn, alleen de nipt dus pas laat..... 
succes allemaal en ook met het vertellen aan iedereen! Hier dit weekend aan onze ouders verteld, super blij! 

Hier mag de termijnecho tussen 10 en 12 weken. Ik had hem liever iets later dan 10 weken maar heb toch geen idee hoe ver ik ben :p
Bij de vorige had ik hem met 11 weken maar toen was ik teruggezet naar 10.. 
Kan de nipt niet voor de echo dan?
Mijn kwalen zijn soms weg en even later hang ik weer boven de wc :p 

Spannend hoe ver je dan bent! Altijd even afwachten. Hopelijk ga je je straks echt weer beter voelen. 
De nipt doen ze pas na de termijnecho. Wist ik ook niet.. vorige keer niet gedaan namelijk. Maar ik verlies nog dagelijks bloed dus mn gevoel zegt dat ik dit toch even wil laten checken. 

@Annemiek wat is jouw uitgerekende datum? Haha ik prik ook de hele tijd in mijn borsten. Al zijn ze wel iets minder gevoelig dan vorige week. Mijn winterjas zit wel heel strak.
@gebruiker de termijnecho mag tussen de 10 en 12 weken. Ik heb met precies 7 weken al een echo in het ziekenhuis gehad en ik mag nu voortaan naar de verloskundige. Zij had zoiets nou we doen het gewoon gelijk met 10 weken en als we dan geen goede termijnecho kunnen maken doen we het 1 of 2 weken later gewoon nog een keer. Dusja dat vind ik wel prima?
Toen ik een positieve test had wist een dag later 1 van mijn collega's (vriendin) het al. Verder hebben wij het met 7 weken al aan onze ouders en broer/zus verteld en aan 1 vriendin van mij en 2 vrienden van mijn vriend. Iedereen heeft de afgelopen periode zo met ons meegeleefd dat we niet meer wilden liegen en smoesjes moeten bedenken tegen degene die het dichtst bij ons staan. Anderen hebben we het nog niet verteld. Maar mocht er alsnog iets misgaan hopen we op het zoveel steun als de vorige keer en zullen we ook net zo open zijn.

@Jippie ik ben als het goed is 1 juni uitgerekend. 8 nov de officiële termijn echo. Bij 7 weken en 4 dagen bij de intake een echo gehad en ze kwam op 1 dag eerder. Maar ik hou 1 juni aan vind ik wel een mooie datum :)

Ik snap het Jippie. Wel heel fijn om goede steun te ontvangen als het mis zou gaan. Dan sta je er niet alleen voor. Maar we duimen nu dat alles goed blijft gaan!! 
Wij kunnen het ook bijna niet meer verbergen. Mijn dochter van 13 maanden roept de hele dag door. Baby baby baby baby. Nou hilarisch natuurlijk maar soms wat ongemakkelijk. Straks ga ik naar een vriendin, denk dat ik het dan wel ga vertellen als mijn dochter weer steeds baby roept. 

Terug
Bovenaan