Uitgerekend eind mei/begin juni

@Annemiek zeker een mooie datum!!! En het is toch maar een schatting, want het komt zelden op de uitgerekende datum.
@gebruiker dat is echt wel komisch!? Maar wel lastig om het te verbergen inderdaad of je moet allemaal smoesjes gaan bedenken, maar een kind roept dat nooit zomaar dus dan moet je wel een hele goede smoes hebben?

Ha dames!
Ik ben nu 10 weken zwanger (tweeling) en heb me tot dit weekend misselijk, moo en een beetje doen gevoeld. Sinds zaterdag voel ik me niet meer misselijk en dat baart me zorgen. Is dat niet te snel? Zeker met een tweeling?
Liefs

Sanne, heb je de vk/gynaecoloog al gebeld? Ik zou even overleggen welke je zorgen je hebt en kijken hoe zij daar op reageren. 
Vandaag de termijnecho en ook bij mij spookt er van alles door mijn hoofd. Ik heb er ook zin in, maar vind het vooral heel spannend! 

Heel veel succes CLB! Laat je weten hoe het was?
Ik probeer het los te laten en rustig te wachten tot volgende week dinsdag mijn afspraak met de gynaecoloog is. Vraag me echt af hoe anderen zo rustig kunnen blijven ;-)

Ik heb wel soms dat er een paar dagen tussen zitten zonder kwaaltjes en dan opeens:'bam', kwalen!
Ik denk niet per see dat het te vroeg is om geen kwalen te hebben maar bij twijfel VK bellen!
Clb ben benieuwd! Hoe laat mag je?

Ja, laat zeker iets weten! Eind van de middag pas, dus nog (lang) wachten ? gelukkig heb ik nog wat afleiding, op die manier kom ik de dag hopelijk door. 
Sanne, dinsdag is ook best snel. Als je je echt druk maakt zou ik toch even bellen. 

Hi dames,
Ik zit op bijna 10 weken en heb het idee dat ik nu echt op de max zit qua kwaaltjes, tenminste dat hoop ik. Het is voornamelijk vermoeidheid, halverwege de werkdag val ik bijna om en 's avonds lig ik om 21:00 uur op bed, dat begin ik nu wel zat te worden. Hoe gaat dat bij jullie?
@Sanne, volgens mij is het heel gewoon om ook dagen te hebben dat je geen last hebt van de misselijkheid dus ik hoop dat je je niet al te veel zorgen maakt. Wat de anderen ook zeggen, je kan altijd even de verloskundige bellen.
CLB, veel succes en plezier vanmiddag!

Terug
Bovenaan