Uitgerekend eind mei/begin juni

Goedemorgen meiden, hier weer een update van mij, gisteren heb ik weer een echo gehad en het zag er weer keurig uit. De kleine frummel was druk in mijn buik, je zag al armpjes en beentjes zo bijzonder..
ik ben nu 9 weken en 3 dagen zwanger. Nog steeds misselijk en zo in de ochtend overgeven. Ik hoop dat het met 12 weken wel weg gaat. 
Ik lees dat er meer meiden zoveel last van hebben misselijk en overgeven he

sannezwanger: ik ben nu 11 weken zwanger (geen tweeling trouwens) maar heb ook sinds een aantal dagen ineens een enorme opleving. 
Ben tot paar dagen geleden misselijk, moe en ook down geweest. Lijkt ineens helemaal verdwenen te zijn..?? Vind t ook maar gek... Gelukkig heb ik maandag nog een echo.

Hopelijk maken we ons zorgen om niks!! :)

CLB gefeliciteerd! Super :D
Ik ben ook erg moe, ga nu ook naar boven, even douchen en naar bed. Morgen ben ik vrij en dan lig ik met mijn dochter mee op bed :p, even uitrusten

Oeh fijn zeg, goede echo’s! Ik deze week termijnecho gehad met ik dacht 10+2 weken maar ik bleek al 10+5 te zijn! Alles zag er prima uit. Nu alweer 11 weken dus, leuke verrassing! Uitgerekende datum op 23-5. 
Hebben deze week gebombardeerd tot ‘het mag de wereld in’-week, super leuke reacties van ouders, Mn opa en oma en vrienden al.. wordt er elke keer zelf weer helemaal blij van.
Benieuwd naar je afspraak Sannne, maar mijn kwaaltjes lijken ook minder te worden. Denk dat je daar vooral ook van kunt genieten, fijn als je even die bevestiging krijgt. 
Wat doen jullie met de nipt? Wij hebben aangegeven voor de nipt met nevenverbindingen te gaan maar ik vind het toch opeens heel erg spannend. Wil er dit weekend nog even goed over nadenken en mocht ik me bedenken dan bellen we na t weekend mer de verloskundige of gynaecoloog. 

Terug
Bovenaan