Uitgerekend eind mei/begin juni

Nee jammer!
Gefeliciteerd zonnetje!
Wij doen geen nipt! 
En morgen half 4 de termijn echo! Ik vind het heel spannend. Straks ben ik nog maar 9 weken of zo :p of er is iets mis.. bah. Nou ja, jullie horen het hoor!

Goed nieuws Zonnetje in Huis! Aftellen naar de datum Haha.
Ik ga de nipt doen zonder nevenbevindingen. Het idee dat ik later wat kan krijgen of dat ik al wat heb maakt me zo onzeker. Sommige dingen hoef ik niet te weten. Even goed over nadenken toch? Dan komen jullie er vast wel uit! 

Pfff verder merk ik echt dat ik op ben. Snel geïrriteerd en chaggerijnig. Zo vervelend. Kan echt niks hebben. Dan nog een dreumes rondlopen dus ben blij dat het weekend is. Mn vriend is ook veel weg dus daar kan ik ook even niet tegen. Herkennen jullie dit? 

Zo leuk al die goede echo’s! En zwanger yes; heel veel plezier morgen!!
ik heb maandag de termijn echo en ben dan als goed is bijna 12 weken. Jemig wat spannend weer.. 
wij gaan geen nipt doen. We hebben daar niet echt redenen voor maar dit voelt voor ons goed. 
Beginnen jullie je ook weer goed te voelen? 

Weer leuke en spannende dagen zwangeryes en mommy.
Ik merk dat de zenuwen nu ook wel weer komen nu woensdag de termijnecho is. Ik voel me nog steeds over het algemeen heel goed en weinig tot geen klachten. De nipt weten we nog niet.

Ik begin me ook weer iets beter te voelen qua overgeven ja! Gelukkig! Was het wel zat hoor :p. Nu alleen nog bij vieze of sterke geuren.
Ik ben ook veel alleen met mijn dreunes. Die alvast probeert te beginnen met de Peuterpubertijd.. man wat moet ik me soms inhouden :p. Ik lig soms het liefste gewoon op de bank om wat uit te rusten. Nou helpt niet mee dat ze door de wintertijd slechter (korter) slaapt en vroeg wakker wordt. Maar tot haar anderhalf sliep ze niet door dus dit scheelt wat dat betreft echt. 

Fijn dat het wel minder wordt nu! Ja een klein kind thuis zorgt voor minder rust. Dat heb ik niet en moet zeggen dat ik in de avonden en weekenden echt rustig aan doe om bij te komen. Dan heb ik weer genoeg energie om de hele week te werken. 
Laat je weten hoe de echo was??

Terug
Bovenaan