Uitgerekend eind mei/begin juni

Wat een mooie berichten zeg! Goede echo's en wat fijn Zwanger Yes, al ruim 12 weken! Dat doet vast heel goed!
Ik ben toch wel met vlagen een beetje misselijk, maar niet meer zo erg als in het begin.
Dinsdag hebben we de termijnecho bij de gynaecoloog in het ziekenhuis en horen we of het wel of niet één-eiig is. Als het één-eiig is, doen we de nipt. Bij twee eiig kan het alleen met een combinatietest en dat gaan we niet doen.
Heel spannend allemaal!

Verder dan je dacht toch zwangeryes? 
Spannend voor jullie Sanne! Maar kunnen ze dat al zien dan? Mijn nichtje heeft vorig jaar een tweeling gehad maar bij haar konden ze dat niet van te voren zeggen zelfs bij de geboorte niet. Ze kon het na de geboorte laten testen maar moest daar wel veel voor betalen dus ze heeft het niet gedaan.

Ik had gedacht dat ik een week of 10-12 was dus dit is wel wat verder :eek:. Lekker het eerste gevaarlijke trimester voorbij. Heel blij mee .

Ik had gedacht dat ik een week of 10-12 was dus dit is wel wat verder :eek:. Lekker het eerste gevaarlijke trimester voorbij. Heel blij mee .

Terug
Bovenaan