Uitgerekend eind mei/begin juni

Meiden, ik lees net dat (gerookte) vleeswaren worden afgeraden voor zwangere vrouwen en ik eet dagelijks kipfilet of achter/yorkham op brood... Hoe groot is de kans dat ik nu iets opgelopen heb? Merk je dat?
Sorry voor mijn bezorgdheid...
Liefs!

Oh ik had laatst ook achterham op brood :eek: niet meer doen dus blijkbaar. Kans dat je wat oploopt is meestal zeer klein geloof ik! Dinsdag had je een afspraak toch?
Vroeg mommyyy, 8 uur! Ik ben benieuwd!

Wel lekker dat je vroeg mag mommy. Dan hoef je er niet zo lang op te wachten. Wij mogen woensdag pas om 17.30. Oké wel zelf aangegeven ivm werk?
Echt fijn dat je het 1e semester voorbij bent zwangeryes. Vandaar dat je misselijkheid wat afneemt.
Volgens de site oei ik groei mag je wel achterham en gerookte kipfilet alleen geen rauwe ham.

Nee dat mag inderdaad helaas niet. Daar heb ik elke keer zin in als ik door de supermarkt langs die stelling kom? Maar zo zijn er wel meer dingen die ik echt wel mis of ga missen, maarja alles voor onze kleine smurf.

Haha herkenbaar inderdaad. Ik heb echt trek in smeerworst ook. Dat eet ik nooit :p. En in sushi, eet ik ook nooit :p. Sowieso vis, zalm of Markreel op toast of zo. Nou ja, dat is allemaal nog wel te overzien. Nog twee trimesters :D
Ik ben druk bezig met een lampion voor Sint Maarten met een kinderwagen. Kan mijn dochter daarmee naar opa en oma :D

York ham is zo een beetje het enige wat ik nog op brood eet... ben al moeilijk met brood beleg en dit is het enige waarvan ik dus dacht dat het wél mag
voor de rest eet ik kaas en zo af en toe 1tje met smeerworst 

Terug
Bovenaan