Uitgerekend eind mei/begin juni

O13 november heb ik de termijnecho. Kon al eerder, alleen redde mijn vriend dat niet met zijn werk. Heeeelll jammer. Op zich heb ik wel het gevoel dat het goed zit, maar na nog maar 1 echo te hebben gehad, zie ik graag het hartje nog een keer kloppen.
Ik heb heel erg getwijfeld tussen de combinatietest en de nipt met nekplooimeting. Ook omdat de combinatietest vergoed wordt en mocht die niet goed zijn, de nipt ook vergoed wordt. Maar uiteindelijk kiezen we voor de nipt met nevenbevindingen en een nekplooimeting. Worden weer spannende weken. Zal blij zijn als die voorbij zijn.
Klachten nemen helaas nog niet af (ben 10 weken). Ben veel moeier dan mijn vorige zwangerschap en ‘s middags ook misselijker. Scheelt ook dat we een dreumes van 15 maanden hebben rondlopen. 

Oké, ik moet zo werken, zegt mijn dochter die mee was naar de echo: baby, mama buik baby! En trekt mijn shirt omhoog. De oppas is mn moeder :p. Top.. :p Succes zo mommmy!Ik snap dat je wel weer wil Sanne, nog even wachten :eek:

Hoi meiden, ik ben nu 10 weken zwanger en ik merk dat de klachten afnemen. Misselijkheid zo goed als weg, eten wil weer gelukkig. Maar ondertussen denk je dan ook zal dat wel goed zijn? Hebben meerdere meiden ook dat de klachten afnemen?

Syk; makkelijk gezegd maar.. probeer je geen zorgen te maken. Ik was met 10 weken ineens van alle kwalen af, had echt een enorme opleving. Vanochtend prachtige springende baby gezien !! 

Mommy wat fijn dat je weer een goede echo hebt gehad!
@Syk, ik zit op bijna 11 weken en sinds vandaag lijkt het bij mij ook een stuk beter te gaan met de vermoeidheid en misselijkheid. Ik ben er eigenlijk ook wel blij mee want vooral de vermoeidheid werd ik echt zat. Probeer je niet al te veel zorgen te maken, ik hoor vaker dat het vanaf 10 a 11 weken stukken beter gaat.

Thanks meiden! Ik probeer dat ook niet te doen ga lekker genieten van alles wat ik weer kan eten Haha. 
Ik ben ook flink beroerd geweest eten ging bijna niet meer en nu zit ik lekker een broodje ei weg te smikkelen wat smaakt dat goed zeg. Fijn dat het bij jullie ook een stuk beter gaat 

Terug
Bovenaan