Uitgerekend eind mei/begin juni

@zwanger yes.
Ik heb totaal nog nx vn kwaaltjes. Juist hebbuk heel lichtjes gevoelige tepels ? tis voor iedereen afwachten tot die 1ste goeje echo met eventueel een kloppend hartje al.

Hoi allemaal, 
Gefeliciteerd iedereen! Ik sluit mij ook graag bij jullie aan. Twee weken geleden al een positieve test gehad en ik kom net terug van het ziekenhuis voor de eerste echo. 
Mij heb 29 juli een miskraam gehad na een wat onzekere periode dus ik mocht al snel langs komen. Wat heb ik een stres gehad de afgelopen twee weken! Maar het was een prachtige echo met een klein hartje dat al klopte! 
Ik ben zo vreselijk opgelucht. Nu ergens 6 weken zwanger maar precies kon ze het nog niet meten. Over 2 weken weer een echo. 
Ik ben echt al vreselijk misselijk maar verder voel ik mij best goed. 

MamaEE gefeliciteerd! Wat fijn dat je al een kloppend hartje hebt gezien, al blijft het nog spannend. Gelukkig dat je ook best snel weer zwanger bent. 29 juli was voor ons wel een mooie dag, toen werd onze zoon 1 jaar.
Ik heb ook niet zo heel veel kwaaltjes, maar die had ik mijn vorige zwangerschap ook niet. Mijn borsten zijn gevoelig en ik heb soms steekjes in mijn schaambeen. Dat schijnt innesteling te kunnen zijn heb ik gelezen. En misschien iets moeier, maar dat is ook een beetje de tijd van het jaar. 
Iedere week ga ik naar de acupuncturist. Bij mijn vorige zwangerschap ook gedaan (ook om zwanger te worden) en ik heb een super zwangerschap en bevalling gehad. Hoop dat deze ook zo zal verlopen al zal deze iets zwaarder zijn omdat ik al een kleine heb. Heb ook Chinese kruiden (verschrikkelijk smerig) die ervoor moeten zorgen dat het vruchtje blijft zitten. Ik kan het iedereen aanraden. Zeker voor de bevalling, ik heb nauwelijks pijn gehad.

Hallo dames ik heb 2 dagen geleden positief getest en ben nou 2 weekjes zwanger.Dit is mijn derde zwangerschap alleen de meiden zijn alweer 14 en 10.Ik wil iedereen feliciteren die ook zwanger zijn.

Gefeliciteerd mama EE en gebruiker 10992235
Spannend een zwangerschap na een miskraam. Gelukkig nu al een kloppend hartje! 
Accupunctie lijkt me niks :p. Maar dat is voor iedereen anders. Ik ben nogal bang voor naalden :p

Hallo dames,
Van harte gefeliciteerd allemaal! Ook ik had gisteren eindelijk weer een positieve test. In april een bbz met spoedoperatie gehad. Nu, op af en toe een vlaag misselijkheid na, nergens last van dus bereidde me al voor op een menstruatie, maar die bleef uit. Nu 4 weekjes zwanger. Over 2.5 week al de 1e echo in het ziekenhuis, vanwege de eerdere bbz en het gebruik van clomid. Dus ik vind het allemaal wel heel spannend en hoop dat het deze keer allemaal wel goed gaat.

Hallo dames,
Van harte gefeliciteerd allemaal! Ook ik had gisteren eindelijk weer een positieve test. In april een bbz met spoedoperatie gehad. Nu, op af en toe een vlaag misselijkheid na, nergens last van dus bereidde me al voor op een menstruatie, maar die bleef uit. Nu 4 weekjes zwanger. Over 2.5 week al de 1e echo in het ziekenhuis, vanwege de eerdere bbz en het gebruik van clomid. Dus ik vind het allemaal wel heel spannend en hoop dat het deze keer allemaal wel goed gaat.

Wat fijn mamaEe dat je al n hartje zag! Jammer vab de misselijkheid maar t is voor een goed doel en ook dat houdt weer een keer op.. ik gelukkig nog niet misselijk, wel pijnlijke boobies en moe. Al heb k dat in deze tijd vh jaar sowieso.. 
En ben wel s benieuwd naar die chinese kruiden... ;) 

Terug
Bovenaan