Uitgerekend eind mei/begin juni

Bedankt!! Ik ga trouwens een hele duidelijke nub. Naar mijn idee een meid! 
Over het algemeen heb ik sowieso niet te klagen gehad. Wel 2 weken misselijk geweest maar geen 1 keer overgegeven. Ben ook veel moe geweest maar dat ging ook wel als ik rond 9 uur naar bed ging en niet te veel willen + plannen. dus al met al...
ben vooral blij dat ik niet zo extreem veel meer hoef te eten om mij niet misselijk te voelen..
Kan nu gewoon de hoeveelheden eten die ik voor de zwangerschap ook deed. Alleen koken gaat nog niet echt lekker omdat je dan al die geuren door elkaar heen ruikt. 

Wat fijn dat je een goede echo had mommy!! 
Ik heb eigenlijk niet echt klachten gehad alleen extreme vermoeidheid maar die is nu ook flink afgenomen en ik ben bijna 10 weken. Ik snap wel dat het lastig is om je geen zorgen te maken. Dat doe ik stiekem ook?

Zwangeryes je was er al bang voor dat je dochter het een keer zou zeggen.. Maar eerlijk geweest tegen je moeder of een smoes bedacht?

zwanger yes: ja gaan nog geslachts echo doen. Doen ze bij ons met 15 weken dus dan is dat een leuk sinterklaas cadeautje! Durf toch niet van de nub uit te gaan qua kleertjes kopen etc. en hoe reageerde je moeder??? 
jippie; dankjewel! Fijn dat je je goed voelt toch! Lekker zo blijven!! 

Mijn moeder vroeg er niet naar dus ik heb maar niks gezegd uiteindelijk.  Ik wil het graag met sint Maarten vertellen met een kinderwagenvormige lampion. Nu woensdag hopen dat mijn schoonouders niks opvangen van wat zij zegt. Mijn dochter pakt nu de hele tijd haar kopie van de echo foto en dan zegt ze baby mama buik lief. Dus dat vind ik heel schattig maar ja, ze zegt het best wel duidelijk al :p

Zwanger yes; dan heb jij het lang geheim gehouden!! Super leuk idee met die lampion, hopelijk heeft ze nu geen vermoedens gekregen! Super schattig dat je dochter dat zegt natuurlijk alleen niet altijd handig hahah! 
wij hebben het na de eerste echo tegen schoonouders verteld en afgelopen week aan mijn pleegouders.  Iedereen was super enthousiast, zo leuk! 

Aww super schattig! Maar inderdaad lang geheim gehouden. Het is wel een originele manier.
Mijn ouders en schoonouders wisten het de avond na de 7weken echo al, maar iets andere situatie misschien? we hebben t wel met een fotolijstje met de echo en met muisjes erin gedaan en een klein gedichtje er boven. En onze beste vrienden weten het ook al. Verteld door versierde cakejes en kinderchampagne enzo.
Ik vind het wel steeds lastiger om tegen de rest niets te zeggen hoor, omdat mensen ook elke keer vragen hoe het met mij gaat en met de hormonen dus ik moet constant verhaaltjes verzinnen. Ik heb ook express bepaalde afspraken met vriendinnen pas volgende week gezet omdat ik dan de termijnecho gehad heb dus na woensdag gaan we het rustig aan wel verder vertellen.

Terug
Bovenaan