Uitgerekend eind mei/begin juni

Oh nee, ik wilde zo bloed gaan prikken maar ik heb net ontbeten met een broodje en een banaan ? weten jullie of je nuchter moet zijn of dat je anders terug moet voor verhoogde glucose of zo. Want dan doe ik het wel een andere keer :(
Haha ja maar dit was onze eerste echo, ik wilde wel echt eerst zekerheid voordat ik het nieuws breng hoor! En dan het liefste op een leuke originele manier natuurlijk :p
Bij mij vragen collega's ook wel of ik zwanger ben omdat ik soms echt niet goed word van geurtjes en zo. Maar mijn 'dikke' buikje komt ook omhoog door de darmen. Eerst hing het over mijn broekrand en nu net iets er boven. Dus dat valt misschien wel op. Thuis heb ik altijd een vest aan maar bij ons in de zorg is het 26 graden dus dan werk ik in een shirt :p
Maargoed, moet bloed prikken echt nuchter? Ik zie er best wel tegenop :eek:

Hallo zwanger yes,
Ik wil vanmiddag ook gaan bloedprikken voor oa de NIPT, en ik lees overal op internet dat je niet nuchter hoeft te zijn. Dus naar mijn idee kan je gewoon gaan! :)

Nee hoeft niet nuchter na mijn weten, anders voor de zekerheid even een belletje aan wagen.

Je snap dat je eerst een goede echo wilt hebben, groot gelijk! Wij waren ondertussen al wat echo's verder ivm eerdere miskraam.
Succes!!

En ohja, mijn buik is niet meer te verstoppen, zelfs niet met een truitje!! Snap ook echt niet hoe dat zo snel kan, maar ik ben er wel bere trots op!! :) 

Ja ik ben maar gewoon gegaan :) ben ik er vanaf. Ook fijn 
Volgende dinsdag heb ik dan weer een afspraak bij de verloskunde. Dan kan ze vast het hartje luisteren. Ik ben dan 13 weken en 5 dagen. 
Wat een warme dag weer zeg. 
Leuk toch,een zwangere buik! 

Oh top, ben je er maar vanaf inderdaad! Lijkt mij zo'n gaaf moment om het hartje te horen bonzen!
volgens mij mag ik pas 28 november, geen echo, maar wel hartje luisteren. We zullen wel zien, probeer niet elke keer te leven naar die echo's en/of hartje luisteren. Ik probeer echt te genieten van het hier en nu maar vind het af en toe heeeul erg moeilijk!

Ja dat snap ik! Dat gaat wel heel goed als je je kindje gaat beginnen te voelen schoppen. Mijn placenta ligt weer achter dus dat zal met 16 weken misschien al weer gebeuren! Daar kijk ik heel erg naar uit! 
Weten jullie waar de placenta ligt?

Ja en is ook nog is de eerste dus je weet gewoon niet wat je te wachten staat maar dat zal je vast herkennen bij met zwangerschap van je dochter. (en misschien nu ook wel weer??!)
Bij mij ligt de placenta voor maar volgens de vk is het dan alleen lastiger voor pappa om vanaf buiten af te voelen. Hopelijk voel ik de kleine snel voor de gerust stelling en het lijkt me ook super gezellig! 
Wil jij trouwens weten of je een zoon of een dochter krijgt?

Terug
Bovenaan