Uitgerekend eind mei/begin juni

Nee ik niet! Bij de eerste was het een verrassing en dat vond ik zó leuk en speciaal na de bevalling, dat ik dat weer wil! De opa en oma's vinden het ook superleuk dat ze het niet wisten, dus als de echoscopiste het zou verklappen of zo zou ik het nog niet zeggen :)

Haha weet je dat ik al een paar minuten zit... wie is Dominique? Maar ineens zag ik het achterstevoren. Pff haha lekker bezig. Ik ben sowieso een beetje verstrooid herkennen jullie dat. 
Ook ben ik de hele dag door alleen maar aan het eten. Na een uur ofzo heb ik alweer honger ;)
Voor ons donderdag de termijn echo. Gelukkig heb ik vrij gekregen. 
@zwanger yes wat knap van je dat je tot de bevalling het geslacht niet wist. Ik zou het wel heel graag willen weten.

Oh jee, ik had dus niet door dat het er andersom staat :eek: lees gewoon meteen Dominique ? sorry euqinimod :eek:
Ik kan ook echt de hele dag eten joh, gek word ik ervan. 
Ik vind het nu wel erg moeilijk om smoesjes te vertellen hoor. na de goede echo wil ik het leuke nieuws graag delen maar ik wil ook gewoon wachten voor het lampionnetje.. en ik wil ook dat de opa's en oma's het als eerste weten :(

Hoi dames, wat spannend allemaal zeg! 
Wij hadden vandaag de termijnecho en intake in het ziekenhuis. Beide kindjes maken het goed. De baby's waren druk aan het draaien, zo lief! Ze zijn nu echt officieel 1-eiig benoemd! Dus dat betekent heel veel echo's. We zijn ook een paar dagen vooruit gezet: 11 weken en 4 dagen nu. Volgende week nekplooimeting en over 2 weken de uitslag van de nipt. Over 3 weken weer een echo en vanaf 20 weken ga ik om de week naar het zienhuis.
Wat een bijzonder avontuur!

Vraagje nog! Moesten jullie bij de nipt ook een nekplooimeting doen? Vandaag is bloed geprikt voor de nipt, maar volgende week moet ik een nekplooimeting doen? 

Terug
Bovenaan