Uitgerekend eind mei/begin juni

Ik lees weer een heleboel positieve verhalen? weer gefeliciteerd voor degene met een goede echo. En morgen nog een spannende dag voor een aantal!
Zelf mag ik vanavond voor de intake bij de verloskundige en de termijnecho. Moet zeggen dat ik wel heel erg zenuwachtig ben! Ook vind ik het wel weer erg leuk om onze kleine smurf te zien.

Pfff mijn geduld wordt op de proef gesteld. Mijn afspraak werd van half 6 naar half 8 verplaatst vanwege een bevalling maar nu is de echo naar morgen om 5 uur verplaatst, want die mevrouw is nog steeds niet bevallen. Logisch dus dat onze afspraak verzet wordt, Maarjaa.

Ohhhh balen Jippie! Niks aan te doen natuurlijk maar wel vervelen d voor jullie. Morgen heb ik ook de termijnecho. Spannend. Nog 1 nachtje slapen?

Spannend jippie! Maar geduld loont, komt goed!
2/3 weken niet op het forum geweest, 12 pagina`s verder! Wat een fijne berichten gelezen. Nu allemaal in de periode van termijnecho, heel leuk!
Wij zijn vandaag geweest, zitten nu op 11+1 (2 daagjes later dan eerste). Alles was goed en de kleine was heel beweeglijk! Erg mogen genieten van het moment, hele fijne verloskundige. 
Succes voor degene die morgen of misschien later deze week mogen! Geniet ervan, neem de tijd. ❤️

Hoelaat mag jij morgen gebruiker??
Ja natuurlijk laat ik wat weten morgenavond.
Wat leuk maymommy? lekker van genieten!!

Ik mag morgen om 16.40 uur. Eerst nog een dagje werken... jij om 17.00 uur toch Jippie? Wie mogen er morgen nog meer? Ik laat het zeker weten. (Was even niet zo actief op dit forum, druk druk en gewoon nog moe). Zwanger Yes ik las ook goede berichten bij jou! Fijn!! 

Terug
Bovenaan