Uitgerekend eind mei/begin juni

Aa spannend gebruiker... dan hebben we echt rond dezelfde tijd onze afspraak. 
Volgens mij zijn er nog meer die morgen een echo hebben, meen ik gelezen te hebben. Euqinimod toch ook?
Haha 2 weken is inderdaad wel lang. Ik moet zeggen dat ik soms ook wel te moe ben om te reageren dus alleen lees en later pas reageer. Ik ga nu ook lekker naar bed ben deze week weer zo ontzettend moe, terwijl ik vorige week zoveel energie had.

Ik heb inderdaad morgen ook echo om 9u. Daarna kan hopelijk het aan de wereld verteld worden.
Ik ga voor jullie duimen dames!!! Dat we allen morgen een mooie dag hebben 

@korenbloem, ik moet wel nuchter zijn voor het algehele bloedonderzoek maar dat heeft meer met mijn leeftijd te maken omdat ik daardoor een verhoogde kans op zwangerschapssuiker heb. Ik heb volgende week de termijnecho en daarna wil ik het bloedonderzoek doen en laten prikken op de nipt.
Vwb nekplooimeting en nipt. Het is in Nederland niet standaard (België wel volgens mij) dat de nekplooimeting naast de nipt wordt gedaan. Ik heb dit extra aangevraagd. De combinatie hiervan kunnen ze ook andere afwijkingen vinden. Mijn echoscopiste raadde ons dat ook aan. Mijn verloskundige was een beetje verbaasd. Ieder voor zich, maar wat wij kunnen laten testen, testen we.Hopelijk dat alles goed is...

@sanne1979 aah oké!  Maar als je nuchter moet zijn zullen ze dat ook wel duidelijk hebben gezegd van te voren denk ik :) 
Bij mij ging het bloedprikken trouwens zeer moeizaam .. ze hebben me in totaal 4x op verschillende plekken moeten prikken!  Niet fijn. 
Veel plezier voor de meiden die vandaag een echo hebben! :)

Terug
Bovenaan