Uitgerekend eind mei/begin juni

Ohh wat leuk zeg!! Euqinimod
Mag ik vragen hoe ver je nu bent? ik heb aankomende dinsdag de termijnecho dan ben ik 11 weken en 2 dagen zwanger.
succes voor de andere dames vandaag!!

Ze kwamen uit op 10weken. Maar ze zei omdat het de derde echo is en de groei perfect blijft is de kans dat t nu nog mis gaat net zo groot als bij 40 weken. Wooeeehoee

Super hoor! wat fijn om dat te horen dan hele geruststelling voor je.
Bij mij is het ook al de 4e echo dinsdag haha.
Heb je het al bekend gemaakt aan iedereen? nu kan het eindelijk 

Nee alleen onze ouders broers en zussen. En werk ivm agressie cliënten. Dus nu mag de rest het ook weten. Zo fijn. Elke keer dat stiekeme gedoe en ergens niet heen kunnen omdat er binnen gerookt word en je nog niks ervan kan zeggen haha 
De 4de. Jeetje haha. Wel goed gevoel over?

Wat ontzettend bijzonder zeg! Zo genoten gewoon. Alles zag er goed uit en zelfs spartelende armpjes en beentjes gezien. Wel is de uitgerekende datum verzet naar 25 mei. Verder dan ik dacht nu dus 11 weken en 2 dagen ipv 10 en 5 dagen. 

Ja precies bij ons ook. Maar wij hebben in een traject gezeten dus dan is het ff wat anders. Ik heb ook last gehad van wat bloedverlies en zo dus daarom had ik extra echo’s gehad. Ja ik heb er een goed gevoel over ze zei de vorige keer ook het ziet er zo goed uit. Goed op groei handjes beentjes zag je al een beetje. 
Ik ben 1 juni uitgerekend en jij?

Terug
Bovenaan