Uitgerekend eind mei/begin juni

[quote quote=10130724]Wat ontzettend bijzonder zeg! Zo genoten gewoon. Alles zag er goed uit en zelfs spartelende armpjes en beentjes gezien. Wel is de uitgerekende datum verzet naar 25 mei. Verder dan ik dacht nu dus 11 weken en 2 dagen ipv 10 en 5 dagen.[/quote]
Wat fijn! Gefeliciteerd 

Echt geweldig hè om je baby zo te zien bewegen!! ?
@mommmmmy haha ja dat is ook wat ik dacht!  Ik ben ook de 24e uitgerekend en dus ook 11+6.
@zwanger yes, ja ik weet het niet!  Ader was moeilijk te vinden..en daarna hield het er mee op na 2 buisjes maar dat was nog niet genoeg dus moesten ze toch nog ergens anders prikken.

Hier ook een goede echo gehad!!! Zo blij!! Een hele drukke en bewegende baby. 2 dagen vooruit gezet. 22 mei uitgerekend. 

Wat fijn dat jullie ook een goede echo hebben gehad. Super nieuws! Wat zullen wij lekker slapen Hihi. Benieuwd hoe het bij Jippie is gegaan. 

Gefeliciteerd gebruiker! Super fijn! 
Mijn baby lag juist de halve echo te slapen en te duimen ?, pas toen ik ging bewegen raakte hij zijn duim kwijt en ging hij zoeken en bewegen :p wel leuk als de baby gewoon lekker beweegt de hele tijd, heel schattig

Korenbloem auw.. niet zo fijn dus ? '''t is voor een goed doel gelukkig. 
Ik denk dat ik de baby voor het eerst voelde vandaag ? ik herkende de plopjes wel echt van de vorige keer .

Terug
Bovenaan