Uitgerekend eind mei/begin juni

Wat een mooie echo’s vandaag! Super blij voor jullie. 
Vandaag voor het eerst naar het hartje geluisterd?. Zo mooi om te horen. Net bloed geprikt, ging gelukkig goed. Nu wachten op de uitslag, toch ook wel weer spannend. 

Jaaa hier ook een goede echo? het duurde even. Mijn afspraak was uiteindelijk naar 7 uur verzet. Ik ben 10 weken en 1 dag eigenlijk precies zoals de vorige keer gezegd werd dus mijn datum blijft 5 juni. Ik ben zoooo blij en opgelucht!! Onze smurf lag lekker te chillen en zijn armpjes lagen de hele tijd voor zijn hoofdje en beentjes bewogen ook lekker. Ook het hartje gehoord. Ik heb het gevoel dat het een jongentje wordt? ik weet niet waarom... misschien omdat ik geen klachten heb...
Echt fijn om te lezen dat de andere echo's ook zo goed waren!!!
Wat grappig zwangeryes dat je dat al voelt.

Ooooh gelukkig jippie, JIPPIE!! Wat goed, heel veel goede echo's! 
Ik heb nog niet echt een idee, omdat ik nu een meisje heb heb ik in mijn hoofd dat dit dus ook een meisje is :p maar dat slaat natuurlijk nergens op.

Fijn om alle positieve berichten van vandaag te lezen! Iedereen lekker slapen vanavond. 
Heel veel plezier met de bekendmakingen! Wat zal het opluchten om niet meer ‘stiekem’ te hoeven doen.
Hoe voelt iedereen zich? Wordt de misselijkheid wat minder? Ik heb geen last van overgeven gehad, wanneer ik misselijk word eet ik wat en is het over. De vermoeidheid wordt gelukkig ietstje minder, mag verder niet klagen!

Wat een leuke berichten! Geweldig ja dat bewegen op die echo.. En met een aantal echt gelijk op! Ik vandaag precies 12 weken en dus 23 mei uitgerekende datum. Had dinsdag een echo omdat vk een proefkonijn nodig had voor een scholing, nog even extra gegluurd.. heerlijk! Volgende week eerste afspraak bij gyn, benieuwd wat t plan is verder.. 
Vooral meegelezen hier en vroeg gaan slapen.. nog steeds wel moe maar verder voel ik me prima. Merk wel steeds meer dat ik Mn buik voel ofzo.. vooral als ik snel draai in bed voel ik een steek. Heb ook het idee dat ik Mn baarmoeder kan voelen net boven Mn schaambeen.. benieuwd wanneer Mn buik begint te groeien! 
En een vraagje, wij hebben afgezien van de nipt maar miet wel bloed laten prikken. Weet iemand of ik daarvoor echt naar t zhuis moet of kan dat ook bij de huisarts? 

De standaard bloedtest (zwangerschapspakket 12 weken/hb/glucose en dat soort testen) kan gewoon bij de huisarts of Prikpoli hoor. Bij ons zitten er gewoon prikposten van het ziekenhuis momenten in de buurt. De nipt moet volgens mij in het ziekenhuis. Stond bij mij ook op het formulier waar het kon aan de achterkant. 
Waarom moet jij ook alweer naar de gyneacoloog zonnetje?
Leuk dat je een extra echo kon krijgen van een leerling!
Ik voel me wel beter ja! Nu 13 weken. Niet meer zo heel misselijk tenzij ik niet meteen wat eet in de ochtend, dan toch nog wel :p
Ik heb ook veel zin in de bekendmaking hoor. Al die vragen van wanneer komt de tweede en dan smoesjes verzinnen.. blij dat ik het volgende week op m'n werk ook kan vertellen en zo. 

Annemieke ben je dan een hele week vooruit gezet? Leuk hoor! Ik vond het toen wel bijzonder, ik dacht dat ik een week of 10 tot 12 was maar ging uit van 10. Was ik 12+2. Maar je kon wel heel veel zien al op de echo, heel leuk. 
Binnenkort maar eens kraamzorg regelen bedenk ik me nu. Ook wel zo handig. 

Terug
Bovenaan