Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hi dames, ik ben een tijdje weggeweest van hier maar lees nu alle positieve berichten terug. Wat fijn dat iedereen een positieve echo heeft gehad.
ook ik had afgelopen woensdag mijn termijnecho waar alles er goed uitzag. Ik was toen 11 weken en 3 dagen.
de verloskundige heeft de nubtheorie toegepast en aangegeven dat het een grote kans had op 1 van de 2 geslachten. Geslacht ga ik nog maar even niet noemen
in hoeverre is die nub theorie betrouwbaar met 11 weken? hebben de dames hier ook ervaring met de theorieën hierover? Klopt het altijd wat ze zeggen?
Groetjes van L.
Ik heb rond dat zelfde termijn een echo gehad en zag toen ook een hele duidelijk nub. Heb volgende week een geslachts echo dus ben benieuwd of t klopt!
Spannend. Wij hebben ook gekeken naar de nub maar de navelstreng lag er voor. Niks te zien dus. Nu wachten tot 16 w maar misschien wachten we wel tot 20w. Nog even in dubio. Bij mijn dochter wist ik het pas bij de bevalling. Dat was ook zo bijzonder! Echt een prachtig moment.
Ahh 16 weken duurt dan ook zo lang nog! Ik snap idd dat wachten tot na de bevalling ook super spannend en een speciaal moment is.
ik kan alleen niet wachten met shoppen en wil daarom ook het geslacht weten..
heb daarom ook in december met 14 weken een echo bij dr papa (Amsterdam) voor een geslachtsbepaling.
Met hoeveel weken had jij de echo? Waar ze niet goed de nub theorie konden toepassen?
X L.
Ik moet naar de gynaecoloog omdat ik de ziekte van crohn heb en daar infusen voor krijg. Gezien de heftigheid van die medicatie val je dan automatisch onder gynaecoloog. Volgende week daar de eerste afspraak, ben wel benieuwd wat de controle frequentie gaat zijn en of t anders is dan bij vk..
idd gisteren bloed laten prikken bij de huisarts, ideaal.