Uitgerekend eind mei/begin juni

Oh vandaar de gyneacoloog, logisch ook. Ik ben benieuwd naar de controles daar dan zonnetje!
Gebruiker, waarom wil je het geslacht nu wel al weten en de vorige keer niet? Ben even nieuwsgierig! 
Ik ben zo zenuwachtig voor de bekendmaking morgen ☺️?. Ook bang dat het daarna dan nog fout gaat en zo, bah :(

@zwanger Yes: de mening van mijn vriend was sterker dan van mij. Hij wilde het de vorige keer echt niet weten en ik vond voor allebei wat te zeggen. Zijn mening was overtuigender. Nu wil ik het wel eens meemaken hoe het is als je het wel van tevoren weet. Dan kunnen alle meisjes kleren weer uit de kast en anders kan ik lekker jongens kleren gaan shoppen. Ben gewoon erg nieuwsgierig nu?

Mijn vriend wilde het de vorige keer ook niet weten en ik vond het ook bijzonder om het pas bij de bevalling te weten. Nu heb ik ook zoiets dat ik het niet wil weten. Het gaat puur om het praktische als je het wel weet.
Dinsdag de termijnecho. Al heb ik er een goed gevoel over, het blijft toch een spannend moment. Daarna zsm bloedprikken voor de nipt (en het algehele onderzoek) en 26 november de nekplooimeting. Hopelijk dat we eind van deze maand alleen maar mooie uitslagen hebben mogen horen.
Volgende week gaan we het de familie vertellen.
Ik ben nog steeds wel erg moe en ook geregeld misselijk. Hoop dat dat binnenkort minder wordt.

Bij mij was het ook mijn man die het echt niet wilde weten en ik ging daarin mee, zo belangrijk is het niet om het geslacht te weten. En ik vond het zó bijzonder dat ik het nu zelf ook helemaal niet wil :p. Super leuk was dat, haha. Maar ik kan me ook goed voorstellen dat je gewoon wel wil kunnen shoppen (of juist niet). 
Gaan jullie dezelfde Maxi-Cosi gebruiken als bij de eerste eigenlijk? Ik heb wel zo'n nieuwe van de isize en zo.. en er is nooit iets mee gebeurd dus dat moet haast wel goed komen. Straks bijna twee en een half jaar oud. 

Ook heel leuk als verassing! Dat is echt speciaal ?. Ik ga alle spullen hergebruiken. Dochter is er ook net pas uit. Ik ga wel een duowagen aanschaffen, ondanks ik ook veel draag, is het toch wel handig voor oppas etc

Huh heb ik net mijn baby gevoeld??? Ik weet heel goed hoe mijn darmen kunnen voelen maar die voelde toch echt heeel erg anders. Kan dat al?? 12+2

Kan me haast niet voorstellen dat je de baby al gevoeld hebt. Volgens mij is 15-16 weken al heel erg vroeg. Ik dacht het van de week ook, maar hou het op mijn darmen.
Vwb de Maxicosi. Ik heb hem gekregen van vrienden en is nu 7 jaar oud. Het 4e kindje komt erin te liggen. Wat kan er stuk aan als er altijd zuinig mee omgegaan is? Ik heb een nieuwe hoes gekocht en er zat geen scheurtje in het plastic. 
Wij proberen het ook eerst zonder duowagen. Onze zoon is tegen die tijd 22 maanden. Misschien dat we een extra frame kopen zodat de bak en kinderwagen makkelijk geswitched kunnen worden, maar we kijken het eerst aan. We zullen er wel een goede buggy bijkopen. 
En omdat onze zoon voorlopig nog een paar jaar in zijn bedje past, zal er wel een nieuwe babykamer gekocht worden.
Maar eerst morgenochtend de echo afwachten.... en daarna de testen. Als dat allemaal goed is, kan er geshopt worden.

Wij willen het ook niet weten, leuke verrassing denk ik! Ik noemde gisteren een meisjesnaam en mijn vriend zei meteen: daar heb ik ook al aan zitten denken! Haha. De jongensnaam hadden we al een paar maanden geleden ooit bedacht, dus ik ben benieuwd of we ze leuk blijven vinden dan zijn we er al uit, haha. 
Ik heb gisteren een misstap gemaakt geloof ik en Mn rug voelt alsof t er elk moment in kan schieten.. heel slecht geslapen :s 
Wat spullen betreft kunnen wij van vrienden veel overnemen, ideaal! Maar merk aan mezelf dat ik het nu nog wat vroeg vind om vanalles in huis te halen. Na de 20 weken vind ik wel prima eigenlijk.. ? kamertje is ook nog niet af (zitten in verbouwing) dus als dat klaar is, hopelijk in december) ben ik ook die 20 weken ongeveer voorbij en kan ik gaan shoppen?

Terug
Bovenaan