Uitgerekend eind mei/begin juni

Oh leuk! Ons meisje zal ongeveer 2,5 zijn als deze kleine geboren wordt. Ze is nu 22 maanden en loopt al best goed, alleen het gaat niet zo snel :p. Ze is snel afgeleid door honden, andere kinderen, speeltuintje onderweg, dat soort dingen. Dus als we haast hebben is de buggy nu wel heel fijn. En stukken van een uur redt ze nog niet. Half uur/drie kwartier is echt maximaal. Wij gaan een meerijzitplankje kopen 
Gisteren de ouders verteld en allemaal blij gelukkig!

Ik heb gisteren weer dat zelfde gevoel gehad dus begin nu toch te denken dat ik misschien het gewoon vroeg voel. Benieuwd of ik het vandaag / morgen weer ga voelen!
zwanger yes; oh wat heerlijk zeg!!! kan ook niet wachten!!
ik mag zaterdag weer even binnen kijken en dan gaan ze ook meteen een geslachtsbepaling doen! super veel zin in!! 

Wat fijn om weer een kloppend hartje te horen zwangeryes en mommy zelfs kijken zaterdag? wel spannend zo'n geslachtsbepaling.
Ik ben nog helemaal niet bezig met spulletjes... Maarja ik ben morgen ook pas 11 weken en wij leven van moment naar moment. Morgen bloedprikken en ook gelijk prikken voor de nipt. Daarna nog een afsluitende afspraak bij de gynaecoloog. De verloskundige zei vorige week met een beetje mazzel doet ze nog een echo. Maar daar ga ik maar niet vanuit. Daarna naar de afspraak met de verloskundige uitkijken  die volgende week woensdag staat en wachten op de nipt uitslag. Als die ook goed is zullen we denk ik de 1e dingen gaan regelen en bekijken.

Spannende tijden weer jippie!! Hopelijk mag je ook nog even kijken!!
spulletjes ook nog niet bezig! Alleen wat dompers gekocht bij de primark unisex!
en natuurlijk hopen op een mooie nipt uitslag!

Precies jippie zo staan wij er ook in.
mijn schoonmoeder wil het liefst morgen meteen de kinderkamer klaar hebben ;) maar rustig aan zeg ik dan. We hebben toch geen haast. Stap voor stap. Wel lief want ze bedoelt het goed en is gewoon enthousiast.

Terug
Bovenaan