Uitgerekend eind mei/begin juni

CLB wat fijn.
Vanmorgen de termijnecho gehad en weer 2 dagen vooruitgezet. De uitgerekende datum staat nu op 31 mei. Morgen prikken voor de nipt en vrijdag voor het algehele bloedonderzoek.26 november de nekplooimeting. Hopelijk eind van deze maand alleen maar mooie uitslagen.

Wat fijn clb dat de nipt goed was!!! Morgen dus nog veel meer die mogen prikken en weer 2 weken wachten op de uitslag. Best spannend vind ik zelf.
Heel herkenbaar Annemiek. Mijn schoonzusje is dus ook zwanger en loopt 5 weken voor op ons en die heeft al wel een kinderwagen gekocht, maar wij zeggen dus ook geen haast het komt wel. 

Jaaa echt blij mee. De uitslag was er bij mij eerder. Dus met een beetje geluk hebben jullie hem ook eerder. 
Vandaag 12,5 week en voor het eerst overgegeven. Gelukkig maar een beetje, het zou toch wel fijn zijn als deze misselijke periode voorbij was in plaats van alleen maar toeneemt. 
Hoe voelen jullie je? 

Wij hebben nog geen meubels gekocht en cadeaus ontvangen en zo hoor. Dat doe ik na de 20 weken echo wel, tijd zat :p
Ik ben nu eigenlijk juist minder misselijk, ben nu 13+5. Maar moet nog wel blijven eten anders word ik weer misselijk. Ik ben al dankbaar dat ik al weer een paar dagen niet heb overgegeven :D

Terug
Bovenaan