Uitgerekend eind mei/begin juni

Hoi Euqinimod ,
Ik werk net als jij met mensen met een zeer ernstige verstandelijke beperking. Wij hebben er voor gekozen om wel de NIPT test te laten doen (zonder neven bevindingen). Puur omdat kinderen met sommige van de syndromen waar ze op testen hoogstwaarschijnlijk niet levensvatbaar zullen zijn en wij dat dan liever nu al zouden weten .. Maar ik snap jullie keuze ook hoor! 

Hoi Euqinimod ,Ik werk net als jij met mensen met een zeer ernstige verstandelijke beperking. Wij hebben er voor gekozen om wel de NIPT test te laten doen (zonder neven bevindingen). Puur omdat kinderen met sommige van de syndromen waar ze op testen hoogstwaarschijnlijk niet levensvatbaar zullen zijn en wij dat dan liever nu al zouden weten .. Maar ik snap jullie keuze ook hoor! 

Vanmiddag bloed laten prikken voor het algemene onderzoek en voor de nipt. Verder afspraak bij de gynaecoloog gehad en ik kreeg toch een echo? dus ik heb onze smurf weer lekker zien bewegen en het hartje zien kloppen.
Euqinimod wij hebben de test voornamelijk laten doen om te weten of het niet 1 van de 2 syndromen heeft waardoor het niet levensvatbaar is. Daarnaast vind ik het fijn om voorbereid te zijn, mocht ons kindje het syndroom van down krijgen. Dan let je waarschijnlijk toch op andere dingen bij een eventuele kinderopvang en misschien in het aantal werkdagen enzo.

Wat leuk een extra echo! Heerlijk!

wij hebben ook gekozen om geen nipt te doen. Het klink misschien raar maar ik heb vorig jaar een miskraam gehad en heb daardoor wel het gevoel dat mijn lichaam weet, dit is niet gezond, en dit wel.. 
Heb vandaag de angelsound besteld. Iemand van jullie ervaring mee??

En nog een aanvulling; mochten wij een kindje met syndroom van down krijgen dat zouden wij dat geen rede vinden om niet te houden. Dus mocht dat met de 20 weken alsnog uitkomen dan kunnen wij ons dan ook nog voorbereiden. 

Wij hebben ook voor nipt gekozen. Inderdaad voornamelijk vanwege de twee syndromen waarbij het kindje niet levensvatbaar zou zijn. Wat betreft het syndroom van Down sluit ik me aan bij wat er eerder is gezegd. Ik zou ook rekening houden met opvang en inderdaad ook aantal werkdagen.

Terug
Bovenaan