Uitgerekend eind mei/begin juni

Uiteraard respecteer ik iedereen zijn keuze. Ik heb ook heel lang getwijfeld om wel of geen nipt te doen. Uit eindelijk dus niet gedaan maar als je het wel doet kan ik me dat ook 100% voorstellen! 
Een angelsound is een apparaatje waarmee je de hartslag van je kindje kan horen. Voor mij heel handig omdat ik best onzeker ben over hoe het met de kleine gaat en dan af en toe eens kan luisteren tussen de afspraken door! 

Het was even zoeken zo voor de eerste keer maar het is gelukt!! Luid en duidelijk het hartje mogen horen! +- 160 slagen per minuut. Wauw wat een ervaring! Lukt ook weer precies als vriendlief aan het sporten is hihi! 

Ik heb een shirtje laten bedrukken voor mijn nichtje, met daarop een leuke tekst/hint na onze zwangerschap. Mijn schoonmoeder is jarig dus een leuk verjaardagskado.
bij mijn vorige zwangerschap was ik heel creatief, helaas is die zwangerschap niet goed gegaan dus nu stuk minder creatief maar de verassing zal groot zijn. Helemaal omdat het zo snel erna gelukt is en ze verwachten al helemaal niet dat we de 12 weken grens gepasseerd zijn. 
Over de Nipt, ik twijfel of we met of zonder nevenbevindigen moeten doen. 

Vandaag heb ik t op mijn werk verteld. In de lunchpauze aan de directeur en 's middags bij de vergadering aan mijn collega's. Zo fijn dat bijna iedereen het in mijn omgeving nu weet. Op vakantie in oktober hebben wij op t strand een foto gemaakt van mijn vriend zijn slippers, die van mij er naast en dan onze geboortejaren erboven geschreven in het zand en daarvoor 2 baby muizenslofjes neergezet met daaronder juni 2019. Deze foto heb ik op mijn werk laten zien. Voor onze ouders heb ik volgens mij al eerder getypt, maar weet ik niet zeker meer (oeps) hebben we een 3d fotolijstje(action) met een foto van de echo erin en blauwe en roze muisjes over de bodem gestrooid en klein gedichtje erboven en lieve opa en oma aan de kleine wasknijpers die aan een touwtje hingen in de lijst. Aan een paar vrienden alcoholvrije champagne met de mededeling proosten jullie mee, voor 2 vriendinnen cakejes gebakken en met glazuur muisjes en smurfen erop geplakt, en voor schoonzusje die elk moment kon bevallen flessen wijn (miste zuj zo erg) met de mededeling jullie mogen bijna weer samen proosten wij mogen nu 9 maanden wachten.

Ik ga het straks op mijn werk vertellen aan de directie. We hebben een vergadering en dan zorg ik voor gebak.
Morgen wordt mijn oma 85 en geven we haar een hele grote foto van onze zoon en daarbij een fotolijst met de echo en zeggen we dat het nog niet op tijd klaar was. En voor mijn schoonmoeder laten we een taart maken met een foto van de echo erop. Ik heb een shirt liggen met “straks ben ik niet meer in mijn eendje” en die trek ik mijn zoontje aan.
En de komende weken zullen we het de rest vertellen en zal het shirtje gebruikt worden. 
Zal fijn zijn als iedereen het weet. 

Beste dames, ik heb een shirtje (zwart lange mouwen) laten drukken met de tekst: every troublemaker needs a partner in crime. Mine arrives May 2019. tekst is wit en maat van het shirt is 92. Nieuwprijs €22,-
vanwege een miskraam is het shirt nooit gedragen. Wellicht kan ik hier iemand blij maken met het shirt? En het voor een mooi prijsje verkopen?  Groetjes

Terug
Bovenaan